;
coinex

رونمایی از دو لپ تاپ جدید اچ پی ؛ خانواده‌های EliteBook و ProBook

دو لپ تاپ جدید اچ پی رونمایی شدند. این دو لپ تا از خانواده‌های EliteBook  و ProBook  هستند که قرار است به زودی به بازار عرضه گردند.

به گزارش تکراتو، این دو لپ تاپ جدید اچ پی به صورت پیش فرض همراه با ویندوز 10 عرضه می شوند و سخت افزاری سازگار با این سیستم عامل را دارا هستند.

رونمایی از دو لپ تاپ جدید اچ پی

پیش از این اچ پی از لپ تاپ های سری EliteBook 700 رونمایی کرده بود که تا سقف 32 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی داشتند و نمایشگر تمام مدل ها نیز 15.6 اینچی بود. این مدل به کارت های گرافیک سری Vega  مجهز است و در صورت دلخواه، می توان مدل مجهز به دوربین آنها را نیز خرید.

رونمایی از دو لپ تاپ جدید اچ پی

اچ پی همچنین دوربین مادون قرمز را برای استفاده از Windows Hello  در EliteBook 700 تعبیه کرده و قابلیت جدیدی که به آن اضافه شده این است که صفحه نمایش برای دیگران غیرقابل خواندن است که در این حالت حریم شخصی کاربران حفظ می شود.

تمام لپ تاپ های این سری در صورت دلخواه از داک تاندربولت و تکنولوژی 4G LTE  پشتیبانی می کنند و اچ پی قیمت پایه 999 دلار را برای آنها در نظرگرفته است.

لپ تاپ های سری ProBook 645 G4 نیز مشخصاتی شبیه به سری EliteBook 700 دارند اما از سقف 1 ترابایت حافظه M.2 SSD یا سقف 1 ترابایت حافظه HDD با 7200 دور بر ثانیه پشتیبانی می کنند. مدلProBook 645 G4  هم قیمت پایه 759 دلاری دارد و همراه با سری EliteBook 700  طی ماه جاری میلادی از راه خواهد رسید.

.

منبع: mspoweruser

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر