;
coinex

ارائه نسل جدید تراشه های کوالکوم برای ساعت های هوشمند

نسل جدید تراشه های کوالکوم برای ساعت های هوشمند عرضه شدند. این تراشه ها برای سیستم‌عامل ویر اواس (Wear OS)  معرفی شده اند.

به گزارش تکراتو، در بازار ساعت‌های هوشمند کنونی متاسفانه تنوع سخت‌افزاری وجود ندارد و بیشترین تفاوت‌های موجود مربوط به ظاهر دستگاه ها و قابلیت‌های نرم‌افزاری است.

ساعت‌های هوشمند از ابتدای راه با مشکلاتی مواجه بودند و همین باعث شد که نتوانند از سخت‌افزاری حرفه‌ای به دلیل محدودیت باتری استفاده کنند. همچنین اگر قرار باشد یک ساعت هوشمند عملکردی مانند گوشی هوشمند داشته باشد، سخت‌افزار آن باید مناسب باشد.


بیشتر بخوانید: اسنپ دراگون ۸۲۰ با استفاده از نسل دوم فرآیند ۱۴ نانو متری سامسونگ ساخته خواهد شد


نسل جدید تراشه های کوالکوم برای ساعت های هوشمند

در فوریه سال ۲۰۱۶ تصمیمات محکمی برای ادامه ویر اواس گرفته شد و کوالکام پردازنده‌ای مناسب برای آن ارائه کرد. مدیر ارشد بخش پوشیدنی شرکت کوالکام اعلام کرد که اوایل پاییز با همکاری شرکای خود از تراشه‌ای جدید در دستگاه‌های پرچم‌دار رونمایی خواهند کرد.

به گفته وی پردازنده‌های نسل سوم در نظر گرفته‌شده به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که ضمن کاهش اندازه، عمر باتری بسیار بهتری را به ارمغان آورند. باید گفت که پردازنده ها در ساعت های هوشمند اهمیت بالایی دارند، زیرا ساعت همیشه روشن است.

به نظر می‌رسد که برای دست یابی به باتری‌هایی که بتوانند طول عمر بسیار بالایی داشته باشند، باید سخت‌افزار را تا حد امکان بهینه کرد. زیرا این امر برای افزایش طول عمر ساعت هوشمند مهم است. در مورد نسل جدید تراشه های کوالکوم اطلاعات زیادی ارائه نشده است، اما توسعه پلتفرم سیستم‌عامل اندروید برای ساعت‌های هوشمند تحت عنوان ویر اواس به‌صورت جدی در حال پیگیری است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theverge

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر