;
coinex

اجرای طرح تعطیلات زمستانی برای دانش آموزان به مدت دو هفته

طرح تعطیلات زمستانی قرار است در سال جاری اجرا شود. اجرای این طرح فعلا برای دانش آموزان است ولی ممکن است برای دانشجویان هم در نظر گرفته شود.

به گزارش تکراتو، علی اصغر مونسان، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طرح تعطیلات زمستانی را بررسی و در این مورد سخن گفته است. البته طرح تعطیلات زمستانی قبلا نیز مطرح شده بود، اما به مرحله اجرا نرسید که اکنون دوباره مطرح گردیده است.

اجرای طرح تعطیلات زمستانی برای دانش آموزان

طرح تعطیلات زمستانی پیش از این نیز اعلام شده بود ولی نتوانست به مرحله اجرا برسد. مونسان در مورد علت مطرح شدن دوباره این طرح اعلام کرد که دلایل زیادی برای عدم موفقیت این طرح وجود داشته است. به گفته وی برای اجرای طرح تعطیلات زمستانی هماهنگی با دستگاه های مختلف لازم است. وی ادامه داد که براساس این طرح قرار است مدارس پانزده روز زودتر شروع شوند و پانزده روز انتهای دی ماه دانش‌آموزان تعطیل شوند. در این حالت نه تعطیلات بیشتر شده و نه از زمان تحصیل کاسته شده و به نظر نمی رسد مخالفتی با آن وجود داشته باشد.

وی در مورد موافقت آموزش و پرورش با اجرای طرح تعطیلات زمستانی اعلام کرد که آنها نیز با این موضوع موافقند و مانع خاصی وجود ندارد. وی ادامه داد که اگر وزارت علوم همراهی کند این طرح می توان برای دانشجویان هم اجرا شود اما این طرح شامل ادارات نخواهد بود.

طرح تعطیلات زمستانی از چه زمانی قابل اجرا خواهد بود؟

مونسان در مورد زمان اجرای طرح تعطیلات زمستانی اعلام کرد که فعلا مشخص نیست ولی امیدوار است این طرح در کمیسیون اجتماعی دولت با فوریت به تصویب برسد و در اولویت دستورات دولت قرار گیرد.

وی در مورد شرایط آب و هوایی بعضی استان ها که ممکن است برای حضور زود هنگام دانش آموزان در مدارس مناسب نباشد نیز اعلام کرد که پانزده روز آنقدر زمان زیادی نیست که مشکلی ایجاد شود و ادامه داد که اگر قرار بود این ملاحظات جزئی در نظر گرفته شود طرح باز هم دچار مشکل می شد.

بنابراین براساس این گفته قرار است که طرح تعطیلات زمستانی اجرا شود و دانش آموزان 15 روز زودتر در مدرسه حاضر شوند و 15 روز نیز زودتر تعطیل شوند.

.

منبع: donya-e-eqtesad

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)