;
coinex

اصلاح گرامری جملات تایپ شده در ورد؛ رونمایی از یک ویژگی جدید

مایکروسافت یک ویژگی جدید به نرم افزار ورد (word) اضافه کرده است. این ویژگی، امکان اصلاح گرامری جملات تایپ شده در این نرم افزار است.

به گزارش تکراتو، ویژگی جدید ورد یعنی امکان اصلاح گرامری جملات تایپ شده، مبتنی بر یادگیری ماشین است که به کاربران کمک می‌کند تا در نرم افزار ورد،‌ جملات تایپ شده خود را از نظر دستور زبان (گرامر) صحیح بنویسند.


بیشتر بخوانید: پیش نمایش آفیس ۲۰۱۹ توسط مایکروسافت منتشر شد


اصلاح گرامری جملات تایپ شده در ورد

از آن جایی که نوشتن جملات درست بسیار مهم است مایکروسافت تصمیم گرفته تا این ویژگی جدید را به ورد اضافه کند. مایکروسافت از یادگیری ماشین برای بهبود دستور زبان در نرم افزار ورد استفاده می‌کند.

لازم به ذکر است که در رویداد بزرگ توسعه دهندگان مایکروسافت بیلد 2018،‌ یکی از محورهای مورد بحث،‌ برنامه‌ریزی این شرکت در حوزه فناوری یادگیری ماشین و استفاده از این فناوری در محصولات و برنامه‌های آتی مایکروسافت بود.


بیشتر بخوانید: بهترین برنامه‌های رایگان برای گرفتن تصویر اسکرین شات در ویندوز : کدام نرم افزار را نصب کنیم؟


یادگیری ماشین از بروز اشتباهات دستور زبان و گرامر جلوگیری می کند و رعایت اصول صحیح نگارشی را فراهم می کند. اصلاح گرامری جملات تایپ شده در نرم افزار ورد مورد توجه نویسندگان بسیاری در سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت هنوز جزییات دقیق و روشنی در مورد این به‌روزرسانی نرم افزاری ارائه نکرده است، اما اعلام کرد که این ویژگی در سیستم‌عامل ویندوز ML و با پلتفرم جدید مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) که مایکروسافت در ماه مارس معرفی کرد،‌ به صورت آفلاین فعال خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع:  windowscentral

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر