;
coinex

گوشی شیائومی می 7 و دستبند می بند 3 اوایل خرداد رونمایی می‌شوند

براساس اطلاعات موجود قرار است گوشی شیائومی می 7 و دستبند می بند 3 اوایل خرداد رونمایی شوند. این رونمایی در در شنزن چین خواهد بود.

به گزارش تکراتو، کاربران و علاقمندان به برند شیائومی،‌ منتظر دو محصول دیگر از این برند هستند. یکی از این دو محصول،‌ دستبند محبوب می بند 3 با طراحی زیبا و قیمت مقرون به‌صرفه است و دیگری گوشی شیائومی می 7 است.


بیشتر بخوانید: گوشی شیائومی می ۷ به زودی وارد بازار می‌شود


رونمایی گوشی شیائومی می 7 و دستبند می بند 3

ظاهرا گوشی شیائومی می 7 و دستبند می بند 3 اوایل خرداد ماه رونمایی می شوند. البته این زمان شاید دقیق نباشد زیرا قبلا اعلام شده بود که گوشی شیائومی می 7 در اردیبهشت ماه رونمایی خواهد شد. ولی در ادامه به جای این محصول شیائومی از محصول دیگری در اردیبهشت رونمایی کرد و رونمایی از گوشی شیائومی می 7 به تعویق افتاد. اگر شایعات این رونمایی صحیح باشد، گوشی شیائومی می 7 تابستان به بازار عرضه خواهد شد.

شیائومی می 7 مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 845 کوالکام و حداقل 6 گیگابایت رم خواهد بود. ظاهرا این محصول با ویژگی سنسور اثرانگشت ادغام شده در صفحه نمایش ارائه خواهد شد.

می 7 شیائومی،‌ از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل اندروید اوریو به صورت پیش فرض روی آن نصب است.‌ این گوشی مجهز به دوربین دوگانه در قاب پشتی و صفحه نمایش 5.15 اینچی خواهد بود. البته گوشی شیائومی می 7 قرار است با حاشیه‌های باریکی رونمایی شود،‌ بنابراین بزرگ‌تر بودن صفحه نمایش به معنی بزرگ‌تر شدن ابعاد گوشی نیست.


بیشتر بخوانید: آنچه تاکنون درباره‌ی شیائومی می ۷ می‌دانیم


دستبند می بند 3 مجهز به نمایشگر است ولی از نظر طراحی،‌ انحناهای بیشتری نسبت به می بند 2 دارد. به‌علاوه در بسته‌بندی این محصول قرار است یک بند سیلیکونی هم در اختیار کاربر قرار گیرد که در انتهای آن، سنسور ضربان قلب تعبیه شده و کاربر می‌تواند همانند می بند 2 از این امکان و قابلیت نیز استفاده کند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: androidheadlines

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر