;
coinex

گلکسی اس 8 لایت پس از تنا و FCC، تاییدیه‌ی 3C چین را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی اس 8 لایت (Galaxy S8 Lite) به‌تازگی تاییدیه‌ی 3C را دریافت کرده است. اخیرا اخبار زیادی پیرامون این دستگاه منتشر می‌شود که از معرفی آن در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد.

گلکسی اس 8 لایت پس از عبور از استانداردهای TENAA و FCC،‌ تاییدیه‌ی 3C چین را دریافت کرده است. به تازگی تصاویری از این گوشی هوشمند نیز منتشر شده است. براساس اطلاعات فاش شده در 3C باید گفت که این دستگاه از اتصال 4G LTE و تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. این تقریبا تمام اطلاعات مهمی است که در 3C فاش شده است.

اما اطلاعاتی که در گذشته فاش شده‌اند، از شباهت زیاد اس 8 لایت با نسخه‌ی معمولی گلکسی اس 8 خبر می‌دهند؛ البته این نسخه‌ی لایت با مشخصات پایین‌تری همراه است. این دستگاه از ترکیب شیشه و فلز ساخته می‌شود و احتمالا در رنگ‌های مشکی و قرمز تیره در دسترس قرار می‌گیرد. اسکنر اثرانگشت در پنل پشتی تعبیه شده و همانند گلکسی اس 8، با حاشیه‌های بسیار باریکی همراه می‌شود.


بیشتر بخوانید: سامسونگ گلکسی اس ۸ لایت تاییدیه TENAA را دریافت کرد


مشخصات گلکسی اس 8 لایت

گلکسی اس 8 لایت از نمایشگر 5.8 اینچی فول اچ‌دی پلاس با رزولوشن 2280 در 1080 برخوردار می‌شود که احتمالا از نوع پنل سوپر آمولد خواهد بود. یک تراشه‌ی اسنپدراگون 660 هشت هسته‌ای 64 بیت برای این موبایل در نظر گرفته شده که همراه با رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ داخلی 64 گیگابایتی، تامین قدرت دستگاه را به عهده خواهند داشت. این میزان حافظه با نصب میکرو اس دی کارت افزایش می‌یابد.

اس 8 لایت از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برخوردار می‌شود. اندروید 8.0 اوریو به صورت پیش‌فرض روی این موبایل اجرا خواهد شد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی، امتیاز IP68 و پشتیبانی از نصب دو سیمکارت اشاره کرد. گفته می‌شود این دستگاه در تاریخ 31 اردیبهشت (21 می) راه‌اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر