;
coinex

سامسونگ گلکسی اس 8 لایت تاییدیه TENAA را دریافت کرد

یک گوشی هوشمند با شماره مدل SM-G8950 به‌تازگی در وب‌سایت یک بنچمارک رویت شده و برخی از مشخصات آن شده است. گفته می‌شود این گوشی هوشمند، همان سامسونگ گلکسی اس 8 لایت (Galaxy S8 Lite) خواهد بود.

این موبایل اخیرا تاییدیه‌ی تنا را دریافت کرده است. بنا بر اطلاعات فاش شده در تنا، به‌زودی باید منتظر رونمایی از گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 لایت باشیم.

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 8 لایت

اس 8 لایت از نمایشگر 5.8 اینچی اینفینیتی دیسپلی فول اچ‌دی پلاس با رزولوشن 2220 در 1080 پیکسل برخوردار می‌شود. یک تراشه‌ی اسنپدراگون 660 هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 512 برای این موبایل در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید: گلکسی اس ۸ لایت ، نسخه‌ای مقرون‌به‌صرفه از پرچمدار ۲۰۱۷ سامسونگ


گلکسی اس 8 لایت با رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه خواهد بود. این موبایل از افزایش حافظه تا 256 گیگابایت (با نصب میکرو اس دی) پشتیبانی می‌کند. یک دوربین 16 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED در پنل پشتی این موبایل تعبیه خواهد شد. دوربین سلفی این موبایل نیز 8 مگاپیکسلی بوده و از لنز زاویه گسترده برخوردار است.

از دیگر مشخصات گلکسی اس 8 لایت می‌توان به اتصال 4G VoLTE، وای فای، بلوتوث 5 ال‌ای، جی‌پی‌اس با GLONASS، یو‌اس‌بی 3.1 و ان‌اف‌سی اشاره کرد. اندروید 8.0 اوریو به صورت پیش‌فرض روی این موبایل اجرا می‌شود. یک باتری 3000 میل‌آمپرساعتی نیز وظیفه‌ی روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد که از تکنولوژی شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره‌ی تاریخ رونمایی، عرضه و قیمت این محصول در دسترس نیست؛ با اینحال گفته می‌شود که به‌زودی باید منتظر رونمایی از گلکسی اس 8 لایت باشیم.

جالب است بدانید که پرچمداران 2018 سامسونگ یعنی گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، عملکردی پایین‌تر از حد انتظار دارند. تا به حال، 707000 دستگاه از این موبایل به فروش رسیده است؛‌ این در حالیست که گوشی‌های سری اس 8 که سال گذشته معرفی شدند، در بازه‌ی زمانی دو ماهه توانستند بیش از 1 میلیون دستگاه فروش داشته باشند.

شرکت Strategy Analytics،‌ فروش گوشی‌های اس 9 و اس 9 پلاس را در رتبه‌ی ششم قرار داده است؛ یعنی یک رتبه پایین‌تر از گوشی شیائومی ردمی 5 ای که در رتبه‌ی پنجم قرار دارد. چهار جایگاه اول به گوشی‌های هوشمند اپل، یعنی آیفون X، آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 7 اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر