;
coinex

پورشه دیزاین به مجهز شدن گوشی هواوی میت آر اس به ناچ نمایشگر جواب رد داد!

هواوی و پورشه دیزاین چند سالی است که با یکدیگر همکاری می‌کنند. این دو سازنده تا به حال چند گوشی مدل میت را عرضه کرده‌اند و حال نوبت به میت آر اس رسیده است.

هواوی در ماه مارس، گوشی‌های سری پی 20 خود را در معرض عموم گذاشت و به طور همزمان اطلاعاتی را نیز در مورد گوشی میت آر اس (Mate RS) که در واقع محصول شرکت پورشه دیزاین به شمار می‌آید، ارائه کرد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط منابع خبری، این گوشی هوشمند 1880 دلار قیمت دارد و از یک نمایشگر بدون حاشیه بهره می‌برد. بد نیست بدانید که صفحه نمایش گوشی میت آر اس همچنین فاقد شکاف یا ناچ است زیرا طراحان خودروساز مشهور آلمانی نسبت به استفاده از یک پنل شکاف دار در ساخت این محصول نظر مثبتی ندارند و فکر می‌کنند که این ویژگی پروسه طراحی یک گوشی هوشمند را مختل می‌کند؛ از این رو می‌توان گفت که میت آر اس با یک نمایشگر بدون شکاف عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید: هواوی P20 پورشه دیزاین با دوربین سه گانه رویت شد


یکی از کارشناسان سایت خبرگزاری دیجیتال ترندس با کریستین شوامکروگ، مدیر بخش طراحی شرکت پورشه، در کشور اتریش در مورد پروژه این خودروساز مشهور با شرکت هواوی صحبت کرده و شوامکروگ در خلال این گفتگو گفته که میت آر اس پروژه بسیار سنگینی برای پورشه دیزاین بوده است زیرا پورشه را مجبور کرده که در مورد همه جزییات این گوشی هوشمند و حتی میزان انعکاس نور توسط کاور پشتی آن با کارشناسان شرکت هواوی مشورت کند. شوامکروگ در مورد وجود شکاف در نمایشگر گفته است که این ویژگی از نقطه نظر طراحی یک مشخصه مزاحم محسوب می‌شود. از نظر وی یک تصویر مفهومی است با چهارچوپ و مرز واضح به شکل یک مربع یا مستطیل و در هر حالت ممکن وجود یک شکاف باعث اختلال در نظم این مفهوم می‌شود.

نکته مسلم این است که سبک طراحی گوشی هواوی میت آر اس برای شوامکروگ و بخش طراحی شرکت اتومبیل سازی پورشه اهمیت زیادی دارد و البته این نکته چندان هم غافلگیر کننده نیست زیرا همه افرادی که در این شرکت کار می‌کنند طراحان حرفه‌ای هستند و برای همه طراحان تقارن حرف اول را می‌زند. به عبارتی می‌توان گفت که پایبندی به الزام وجود تقارن باعث شده است که بسیاری از طراحان نظر مثبتی در مورد استفاده از نمایشگرهای شکاف دار در ساخت گوشی‌های هوشمند نداشته باشند. این امر احتمالا همان علتی است که میت آر اس را در رویداد هواوی نسبت به هواوی پی 20 و پی 20 پرو به صورت یک گوشی برجسته‌تر نشان داد.

میت آر اس یک گوشی بسیار گران قیمت از طرف سازنده مشهور چینی و خودروساز برجسته آلمانی است اما از آنجایی که از یک نمایشگر تمام صفحه بدون شکاف و حافظه داخلی 512 گیگابایتی بهره می‌برد، ارزش توجه شما را دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر