;
coinex

افزایش مهلت زمانی پاک کردن پیام های ارسالی در واتساپ

مهلت زمانی پاک کردن پیام های ارسالی در واتساپ افزایش یافت. پیش تر محدودیت زمانی یک روزه برای پاک کردن پیام ها درنظر گرفته شده بود.

به گزارش تکراتو، مهلت زمانی پاک کردن پیام های ارسالی در واتساپ افزایش یافته و کاربران می‌توانند راحت‌تر پیغام‌های خود را برای دیگران ارسال کنند. در ابتدا هر کاربر ۲۴ ساعت زمان داشت تا در صورت نیاز، پیام خود را پاک کند. اما اکنون این بازه زمانی به یک روز، ۱ ساعت، ۸ دقیقه و ۱۶ ثانیه افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید: به روزرسانی واتساپ و اضافه شدن امکاناتی کاربردی


مهلت زمانی پاک کردن پیام های ارسالی در واتساپ

این بازه زمانی کمی عجیب است. هر کاربر می‌تواند طی مدت ۲۵ ساعت بعد از ارسال پیام‌ های خود اقدام به لغو و پاک کردن آنها کند و از دیده‌ شدن پیام توسط مخاطب جلوگیری کند. شاید این زمان اضافه برای کسانی در نظر گرفته شده که به اینترنت دسترسی ندارند و نمی‌ توانند بلافاصله در این مورد اقدام کنند.

در ادامه در مورد افزایش مهلت زمانی پاک کردن پیام های ارسالی در واتساپ اعلام شد که قرار است در این مورد اطلاعات و توضیحات بیشتری ارائه شود که بهتر است تا آن زمان صبر کرد.

.

منبع: ubergizmo

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر