;
coinex

گوشی پرچمدار ال جی وی 35 تین کیو توسط FCC تایید شد

اخیرا یک گوشی هوشمند با شماره سریال LM-V350EM توسط کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده تایید شده است. انتظار می‌رود که این محصول ال جی وی 35 تین کیو باشد.

این احتمال وجود دارد که ال جی وی 35 تین کیو (LG V35 ThinQ) توسط شرکت AT&T در ایالات متحده عرضه شود. لیست منتشر شده توسط اف‌‌سی‌سی اطلاعات زیادی را در مورد این محصول منتشر نکرده است. این موبایل احتمالا توانایی پشتیبانی باندهای 4G LTE را دارد.

مدتی بعد از این که سازنده مشهور کره‌ای گوشی پرچمدار جی 7 تین‌کیو (G7 ThinQ) خود را معرفی کرد، شرکت AT&T در یک مصاحبه خبری گفت که این محصول را عرضه نمی‌کند و به جای این گوشی هوشمند یک گوشی دیگر را از برند ال‌جی به طور انحصاری در اختیار کاربرانش می‌گذارد. AT&T در مصاحبه خود مطلبی را در مورد نام و دامنه عرضه گوشی جدید ال‌جی بیان نکرد اما می‌توان احتمال داد که این گوشی هوشمند همان مدل ال جی وی 35 تین کیو باشد؛ محصولی که سایت خبرگزاری اندروید هدلاینز، ماه گذشته عکس رسمی آن را به همراه جزییاتی در مورد سخت افزارهایش منتشر کرد.


بیشتر بخوانید: دانلود تلگرام طلایی برای کامپیوتر ؛ گول نخورید، تلگرام طلایی نسخه دسکتاپ ندارد!


منابع خبری گفته‌اند که سازنده مشهور کره‌ای می‌خواهد یک گوشی پرچمدار دیگر را نیز با نام ال جی وی 40 تین‌کیو (V40 ThinQ) در نیمه دوم سال 2018 عرضه کند از این رو می‌توان گفت که ال جی وی 35 تین کیو جانشین مستقیم گوشی‌های مدل وی 30 و وی 30 اس تین‌کیو (V30S ThinQ) نیست و تنها نقش رابط بین گوشی‌های اصلی سری وی 2017 و 2018 ال جی را بازی می‌کند. این احتمال وجود دارد که وی 35 تین‌کیو نسبت به مدل جی 7 تین‌کیو (G7 ThinQ) با ویژگی‌های بهتری نظیر یک نمایشگر 6 اینچی OLED به جای یک نمایشگر LCD در اختیار کاربران قرار گیرد.

تایید شدن محصول جدید ال‌جی توسط سازمان FCC نشان می‌دهد که سازنده کره‌ای می‌خواهد این گوشی هوشمند را در فصل تابستان عرضه کند. باید به این نکته نیز اشاره کرد که بیشتر گوشی‌های ال‌جی چند ماه قبل از این که وارد بازار شوند، توسط سازمان‌های ارتباطی ایالات متحده تایید می‌شوند. این احتمال وجود دارد که گوشی جدید سازنده مشهور کره‌ای در تاریخ 19 مرداد (10 اوت) رونمایی شود.

روندی که شرکت ال‌جی در رابطه با عرضه گوشی‌های پرچمدار پیش گرفته کاملا گیج کننده است. می‌توان گفت این استراتژی، جدیدترین ترفند سازنده مشهور کره‌ای برای احیای برتری خود در دنیای گوشی‌سازی محسوب می‌شود زیرا بخش ساخت و عرضه گوشی‌های پیشرفته که بیشتری میزان سود را دارد، در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر