;
coinex

اطلاعات کامل گوشی وان پلاس 6 در وب‌سایت آلمانی آمازون منتشر شد

وان پلاس 6 (OnePlus 6) تا پایان این هفته رسما رونمایی می‌شود؛ بااینحال تصاویر جدید و جزئیات دقیقی از این گوشی هوشمند، تصادفا از طریق وب‌سایت آمازون فاش شده است.

این اطلاعات در حال حاضر از وب‌سایت حذف شده‌اند. اما در ادامه، اطلاعاتی که از طریق Amazon Germany فاش شده است را می‌خوانید؛ با تکراتو همراه شوید:

وان پلاس 6 در دو تنوع رنگی مشکی عرضه می‌شود. شایعات قبلی از وجود یک نسخه‌ی سفید رنگ نیز خبر می‌دادند، با اینحال اسمی از این تنوع رنگی در لیست آمازون دیده نشده است. با توجه به اطلاعات فاش شده در این وب‌سایت، فروش وان پلاس 6 از اول خرداد ماه (22 می) آغاز می‌شود. این تولیدکننده‌ی چینی قصد دارد در تاریخ 31 اردیبهشت (21 می) فروش وان پلاس 6 را به صورت همزمان در چند کشور اروپایی آغاز کند تا علاقه‌مندان بتوانند زودتر از موعد، به پرچمدار جدید وان پلاس دسترسی داشته باشند.

مشخصات وان پلاس 6

در فهرست آمازون مشخص شده که این دستگاه هوشمند در دو نسخه‌ حافظه‌ی 64 و 128 گیگابایتی عرضه می‌شود. این دو مدل به ترتیب با رم 6 و 8 گیگابایتی همراه هستند. نسخه‌ی 64 گیگابایتی با قیمت 519 یورو (621 دلار) و نسخه‌ی 128 گیگابایتی با قیمت 569 یورو (680 دلار) در دسترس قرار می‌گیرد. این شرکت چینی تایید کرده است که وان پلاس 6 در نسخه‌ی رده‌بالاتر با حافظه‌ی 256 و رم 8 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد؛ البته نامی از این مدل در فهرست آمازون دیده نشده است. مدل پایه‌ای و استاندارد با رنگ مشکی آینه‌ای تنها در بازار آلمان عرضه می‌شود. بنابراین، اگر خریداران به دنبال نسخه‌ی مشکی مات هستند، باید مدل مجهز به حافظه‌ی 128 و رم 8 گیگابایتی را خریداری کنند.


بیشتر بخوانید: تصاویر بیشتری از قاب محافظ وان پلاس ۶ منتشر شد


شایعات قبلی مدعی هستند که وان پلاس 6 از نمایشگر 6.28 اینچی اپتیک آمولد با نسبت ابعاد 19:9 و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (2280 در 1080) برخوردار می‌شود. ناچ موجود در قسمت بالایی صفحه نمایش، به قسمت گوشی، نور ال‌ای‌دی برای نوتیفیکیشن‌ها و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. دوربین اصلی دوگانه‌ی وان پلاس 6 به صورت عمودی چیده شده و از ترکیب دو سنسور 16 و 20 مگاپیکسلی تشکیل شده است. این دوربین دوگانه از ویژگی‌های تثبیت اپتیکال تصویر، مود پرتره و ویدیو‌ی اسلو موشن پشتیبانی می‌کند.

یک تراشه‌ی اسنپدراگون 845 هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 2.7 گیگاهرتز برای این موبایل در نظر گرفته شده است. در فهرست آمازون، اطلاعاتی درباره‌ی باتری وان پلاس 6 منتشر نشده است؛ اما با توجه به اطلاعات فاش شده در تنا، باید گفت که این گوشی هوشمند به باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود. این دستگاه همچنین از نصب دو سیمکارت پیشتیبانی می‌کند. اندروید 8.0 اوریو به صورت پیش‌فرض روی این دستگاه اجرا می‌شود.

وان پلاس 6 اولین گوشی این شرکت چینی است که از شاسی شیشه‌ای برخوردار می‌شود. در فهرست آمازون مشخص شد که هر دو پنل این موبایل موبایل به گوریلا گلس 5 مجهز شده‌اند. یک فریم آلومینیومی نیز این دو پنل را به هم متصل می‌کند. گفته می‌شود که این دستگاه در برابر آب مقاوم است، اما امتیاز IP ندارد. وان پلاس 6 از جم هدفون استاندارد 3.5 میلی‌متری نیز بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر