;
coinex

تصاویر بیشتری از قاب محافظ وان پلاس 6 منتشر شد

انتشار تصاویر قاب محافظ وان پلاس 6 (OnePlus 6)، بسیاری از ویژگی‌های طراحی این گوشی هوشمند را به نمایش گذاشت.

وان پلاس 6 طی رویدادی که آخر هفته در لندن برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. با اینحال،‌ اخبار و شایعات پیرامون این موبایل همچنان به گوش می‌رسند. اخیرا تصاویری از قاب محافظ این گوشی هوشمند منتشر شده است که در صورت معتبر بودن آن، می‌توان از سبک طراحی این موبایل هوشمند مطلع شد.

تصاویری که در گالری مشاهده می‌کنید، بسیاری از ویژگی‌های وان پلاس 6 را فاش می‌کند، اما همه‌ی همه چیز را نمی‌گویند. تولیدکنندگان برای ساخت این قاب‌ها از اطلاعاتی استفاده کرده‌اند که کمپانی وان پلاس از ابعاد گوشی در اختیار آنها قرار می‌دهد. این اطلاعات برمبنای نمونه‌های اولیه است که احتمالا در نسخه‌ی نهایی تغییر کرده‌اند.


بیشتر بخوانید: وان پلاس ۶ نسخه‌ی بتای اندروید پی را دریافت می‌کند


این تصاویر به نوعی اخبار و شایعات گذشته پیرامون پرچمدار جدید وان پلاس را تایید می‌کند. از ناچ نمایشگر در پنل جلویی گرفته تا دوربین عمودی در پنل پشتی، همه چیز درست و دقیق به نظر می‌رسد. شباهت زیادی میان وان پلاس 6 با گوشی اوپو آر 15 دیده می‌شود که ماه گذشته در چین رونمایی شده بود. البته جایگاه دوربین کمی تغییر کرده و با چیدمان عمودی همراه شده است. سنسور اثرانگشت نیز برخلاف همیشه، مربعی شکل است.

گوشی وان پلاس 6 در 27 اردیبهشت (17 می) طی یک رویداد بزرگ رونمایی می‌شود. این گوشی به نمایشگر 6 اینچی آمولد، اسنپدراگون 845، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز شده است.

تصاویر بیشتری از قاب محافظ وان پلاس 6 منتشر شد

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر