;
coinex

لیست گوشی های جدید شیائومی برای عرضه در 5 سال آینده

به نظر می‌رسد که شیائومی می‌خواهد چند گوشی جدید را امسال وارد بازار کند. نام تعدادی از گوشی های جدید شیائومی هم اکنون منتشر شده است.

لیست گوشی های جدید شیائومی

اخیرا نام چندین گوشی هوشمند از برند شیائومی در سایت کمیسیون اقتصادی اورآسیا ثبت شده است. در این سایت نام گوشی‌ های می میکس 2 اس (Mi MIX 2S) و ردمی اس 2 (Redmi S2) هم که چند وقت پیش معرفی شد، دیده می‌شود.

شیائومی می 7 لایت (Mi 7 Lite)، می اس 1 (Mi S1)، می اس 2 (Mi S2)، می اس 3 (Mi S3)، ردمی اس 1 (Redmi S1)، ردمی اس 3 (Redmi S3)، می میکس 3 اس (Mi MIX 3S)، ردمی ای 1 (Redmi A1)، ردمی ای 2 (Redmi A2)، ردمی نوت 6 (Redmi Note 6)، ردمی نوت 6 اس (Redmi Note 6S)، ردمی نوت 6 اس پرایم (Redmi Note 6S Prime)، ردمی نوت 6 پرایم (Redmi Note 6 Prime)، ردمی 6 پلاس (Redmi 6 Plus) و شیائومی ردمی 6 ای پلاس (Redmi 6A Plus) از جمله دیگر گوشی های جدید شیائومی هستند که نام آن‌ها نیز در این لیست ذکر شده است.

کمیسیون اقتصادی اورآسیا، لیست گوشی ‌های جدید شیائومی را در 21 اردیبهشت (11 مه) در سایت خود ثبت کرده است، اما باید به این نکته اشاره کرد که این لیست تا ماه دسامبر سال 2023 (اواخر پاییز 1402) اعتبار دارد؛ بنابراین، این احتمال وجود دارد که سازنده مشهور چینی همه گوشی‌ های نام برده شده در لیست فوق را تا پایان سال 2018 وارد بازار نکند.

این لیست چندین مدل گوشی را در بر می‌گیرد. یکی از این گوشی ‌ها مدل شیائومی می 7 لایت است. این گوشی هوشمند احتمالا نسبت به مدل پرچمدار می 7 استاندارد با رم ضعیف‌تری در اختیار کاربران گذاشته می‌شود. در این لیست از گوشی‌ های سری می اس هم نام برده شده است؛ محصولاتی که هنوز هیچ جزییاتی در مورد آن‌ها در دسترس نیست.

لیست گوشی های جدید شیائومی

شیائومی چند روز پیش از یک گوشی اقتصادی جدید با نام ردمی اس 2 نیز رونمایی کرد. نام این محصول هم در این لیست وجود دارد. نام دو محصول دیگر از قبیل ردمی اس 1 و ردمی اس 3 هم در این لیست دیده می‌شود. می‌توان گفت که این دو گوشی هم محصولاتی ارزان قیمت هستند و ردمی اس 3 قدرتمندترین و گران‌ترین عضو این خانواده به شمار می‌آید.

نکته جالبی که باید مد نظر قرار گیرد، این است که نام می میکس 3 اس در این لیست قید شده است؛ اما اثری از می میکس 3 دیده نمی‌شود. با این وجود، شاید شیائومی محصولی را به نام می میکس 3 عرضه نکند، هرچند که احتمال انجام دادن چنین کاری توسط این سازنده کم است.

شیائومی نام مدل می 7 را در این لیست نیاورده است، اما این گوشی هوشمند در طول چند هفته آینده معرفی خواهد شد. منابع خبری گفته‌اند که این گوشی پرچمدار در دو هفته آینده در کنار دستبند تناسب اندام می بند 3 (Mi Band 3) در معرض عموم قرار می‌گیرد.

سازنده مشهور چینی می‌خواهد یک گوشی دیگر را به عنوان نماد هشتمین سال تولد صنعت گوشی سازی خود به همراه دستبند می بند 3 و گوشی شیائومی می 7 معرفی کند. هنوز مشخص نیست که این محصول چه نام و یا مشخصاتی دارد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر