;
coinex

پر کردن جای خالی تلگرام با پیام رسان های داخلی بهتر است یا خارجی ؟

شما برای پر کردن جای خالی تلگرام از پیام رسان های داخلی استفاده می کنید یا خارجی ؟ کدام یک برای استفاده توسط کاربران ایرانی بهتر است.

به گزارش تکراتو، یک رسانه اوکراینی اعلام کرده است که برخی پیام‌رسان‌های خارجی با برخی شرکت‌های ایرانی مذاکره کرده اند تا از آنها برای پر کردن جای خالی تلگرام  در ایران استفاده شود.


بیشتر بخوانید: اپلیکیشن های جایگزین تلگرام ؛ انتخاب بهترین پیام رسان داخلی و خارجی


پر کردن جای خالی تلگرام با سایر پیام رسان ها

مدتی است که تلگرام در ایران فیلتر شده و خدمات آن کاهش یافته است. این امر باعث شده تا کاربران ایرانی به فکر یافتن جایگزینی مناسب برای تلگرام باشند. این وب سایت اوکراینی خاطرنشان کرد که براساس بررسی های انجام شده علاوه بر چند پیام‌رسان داخلی، برخی پیام‌رسان‌های خارجی هم برای پر کردن جای خالی تلگرام در تلاشند. براساس این گزارش، تم‌تم‌ و دیالوگ از روسیه و وی‌چت از چین، فعال‌تر از بقیه ظاهر شده اند و تلاش‌های جدی و عملیاتی خود را کلید زده‌اند و به ظاهر با برخی شرکت‌های ایرانی هم مذاکراتی داشته‌اند.

البته این گزارش‌ها در حالی انتشار یافته که براساس آمارها گرایش مردم به پیام‌رسان‌های داخلی نسبت به پیام‌رسان‌های مشابه خارجی، طی هفته‌های اخیر، رکورد رشد بی‌سابقه‌ای داشته است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: tabnak

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر