;
coinex

پیام رسان های داخلی تسهیلات دریافت کردند؛ اعطای وام 5 میلیاردی به 3 پیام رسان بومی

اعطای وام به پیام رسان های بومی که در دستور کار مسئولین قرار داشت، بالاخره تحقق یافت. به گفته معاون وزیر ارتباطات، 3 پیام رسان بومی توانستند وام ۵ میلیاردی از این وزارتخانه دریافت کنند.

به گزارش تکراتو، رسول سرائیان در نشست خبری امروز آخرین اقدامات و برنامه‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران را برای سال ۹۷ تشریح کرد. وی بیان نمود که موضوع حمایت و اعطای وام به پیام رسان های بومی ، مطابق با مصوبه شورای عالی فضای مجازی در دستور کار چند دستگاه قرار گرفته و برای آنها تقسیم کار شده است.


بیشتر بخوانید: ارائه امکانات رایگان به پیام رسان های داخلی ! سرور، اینترنت و …


به گفته وی بحث ارائه تسهیلات به این کسب و کارها، ارائه پهنای باند و امکانات زیرساختی، بر عهده شرکت ارتباطات زیرساخت قرار دارد و سازمان فناوری اطلاعات از نظر فنی در این زمینه همکاری های لازم را انجام خواهد داد.

اعطای وام به پیام رسان های بومی

معاون وزیر ارتباطات و فناوری از اعطای وام به پیام رسان های بومی سخن گفت و اضافه کرد که بخشی از امکانات مراکز داده (دیتا سنتر) سازمان فناوری اطلاعات در اختیار پیام‌رسان‌های بومی قرار گرفته است و در این زمینه همکاری‌هایی با این کسب و کارها صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید: معرفی پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی ؛ با پیام رسان های محبوب آشنا شوید!


سرائیان اعلام کرد که طبق آخرین بررسی‌ها و گزارش‌های دریافتی، سه پیام‌رسان بومی وام ۵میلیارد تومانی به عنوان تسهیلات دریافت کرده‌اند. همچنین یک پیام‌رسان نیز در مرحله پایانی دریافت این تسهیلات قرار دارد. بنابراین به گفته وی تنها یکی از پیام‌رسان‌ها به دلیل مشکل ضمانتنامه، هنوز موفق به دریافت این تسهیلات نشده است.

 

بیشتر بخوانید:

 

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر