coinex
راهنمای خرید تکراتو

اچ تی سی اکسدس نام گوشی جدید این کمپانی است که بر مبنای بلاک‌چین طراحی می‌شود

کمپانی HTC از برنامه‌های خود مبنی بر تولید یک گوشی هوشمند بر مبنای بلاک‌چین خبر داده است؛ ‌این گوشی با نام اچ تی سی اکسدس (HTC Exodus) معرفی می‌شود.

اچ تی سی اکسدس ، بعد از Sirin Labs Finney، دومین گوشی هوشمند بلاک‌چین محسوب می‌شود. اچ تی سی اکسدس به یک کیف پول جهانی مجهز می‌شود و کاربران می‌توانند ارزهای رمزنگاری شده مثل بیت‌کوین را در آن ذخیره کنند. زمانی که اکسدس راه‌اندازی شود، از بیت‌کوین، اتریوم و چند شبکه‌ی بزرگ دیگر پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که پشتیبانی از ارزهای دیگر نیز در آینده به این گوشی هوشمند اضافه شود.

گوشی اچ تی سی اکسدس شرایطی را برای کاربران فراهم می‌کند تا با ارزهای رمزنگاری شده، مبادلات پولی خود را انجام دهند. با این اوصاف، Exodus یک گوشی ساده نیست که تنها به یک اپراتور منحصر شود؛ بلکه تغییرات زیادی در آن اعمال خواهد شد.


بیشتر بخوانید: بلاک چین چیست ؛ همه چیز در مورد تاریخچه، امنیت و نحوه کار بلاک چین (Blockchain)


فیل چن، بنیانگذار HTC Vive، مسئولیت این بخش جدید از کمپانی اچ‌تی‌سی را به عهده خواهد داشت. انتظار می‌رود که او در کنفرانس بلاک چین نیویورک که امروز برگزار می‌شود، اطلاعاتی را درباره‌ی پروژه‌ی جدید منتشر کند.

بلاک چین و بیت‌ کوین این‌روزها به موضوع داغ و مهمی تبدیل شده‌اند. برخی معتقدند که ارزهای قدیمی در آینده‌ای نزدیک بی‌ارزش خواهند شد. این موضوعات در حال حاضر، چشم‌انداز بسیاری از تولیدکننده‌ها هستند. اچ‌تی‌سی برای ساخت یک گوشی بلاک چین باید امنیت فوق‌العاده بالایی را ایجاد کند؛ چیزی که در گذشته از این کمپانی ندیده‌ایم. البته هیچ تولیدکننده‌ای به این سطح از امنیت نرسیده است.

هنوز مشخص نیست که اچ تی سی اکسدس در چه تاریخی معرفی و عرضه می‌شوند. اما تا پایان امروز، اخبار بیشتری در این باره منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر