;
coinex

جیمیل آفلاین قابلیت جدید بزرگترین سرویس ایمیل دنیا است

حالت جیمیل آفلاین که به زودی در دسترس کاربران قرار می گیرد، یک ویژگی جدید است که توسط بزرگترین سرویس ایمیل دنیا ارائه خواهد شد.

به گزارش تکراتو، جیمیل آفلاین قرار است به زودی در دسترس کاربران قرار گیرد. قابلیت جیمیل آفلاین در روز اول کنفرانس Google I/O به عنوان بخشی از تغییرات جدید جیمیل معرفی شد.


بیشتر بخوانید: نوشتن سریع ایمیل با ویژگی جدید Smart Compose


استفاده از قابلیت جیمیل به صورت آفلاین

کاربران G Suite برای دسترسی به جیمیل آفلاین ، نیاز به تأیید و فعالسازی ادمین دارند، اما بقیه کاربران معمولی در آینده نزدیک می‌توانند به قسمت تنظیمات جیمیل مراجعه کرده و در تب آفلاین تیک  Enable offiline mail را فعال کنند.

لازم به ذکر است برای اینکه کاربران بتوانند از این ویژگی جدید استفاده کنند، گوگل کروم آنها باید 61 به بعد و حساب جیمیل آنها نیز به جیمیل جدید تغییر کرده باشد.


بیشتر بخوانید: بروزرسانی نسخه وب جیمیل به زودی؛ ارائه ویژگی هایی جدید!


تفاوت جیمیل آفلاین و جیمیل آنلاین

جیمیل در حالت آفلاین تفاوت زیادی با حالت آنلاین ندارد، اما در حالت آفلاین جیمیل مزیتی که وجود دارد این است که کاربر می تواند تمام کارهای خود را انجام دهد تا به محض اتصال به اینترنت، همگام‌سازی های لازم انجام شود و تغییرات نهایی گردد. همچنین در حالت آفلاین امکان دانلود و ذخیره داده‌های آفلاین در کامپیوتر وجود دارد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر