;
coinex

شیائومی می 8 به تکنولوژی تشخیص چهره‌ی سه بعدی مجهز می‌شود

تصویر جدیدی که از شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) منتشر شده، ‌از مجهز بودن این دستگاه به ماژول تشخیص چهره‌ی سه بعدی خبر می‌دهد.

منابع خبری چینی اعلام کرده‌اند که کمپانی شیائومی قصد دارد گوشی هوشمند شیائومی می 8 را به جای شیائومی  می 7 معرفی کند. علاوه بر این،‌ منابع خبری مدعی هستند که این دستگاه به تکنولوژی اسکن چهره مشابه‌ آیفون X مجهز خواهد شد. با توجه به اخبار زیادی که تا به حال از شیائومی می 7 منتشر شده، نمی‌توان انتظار داشت که تولید و راه‌اندازی این موبایل برای همیشه کنار گذاشته شود. بنابراین صحت این خبر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در هر حال، شایعات جدید حاکی از آن هستند که شیائومی می 8 از تکنولوژی 3D Structured Light برخوردار می‌شود؛ این تکنولوژی درواقع همان قابلیت تشخیص چهره‌ی سه بعدی است. این منبع خبری مدعی شده که تکنولوژی نامبرده، شباهت زیادی به ویژگی تشخیص چهره‌ای دارد که در آیفون X دیده می‌شود و امنیت آن در مقایسه با سایر تکنولوژی‌های مشابه که با استفاده از دوربین سلفی، چهره‌ی کاربر را اسکن می‌کند، بیشتر است. این تکنولوژی درون یک ناچ بزرگ که در قسمت بالایی نمایشگر شیائومی می 8 قرار دارد، تعبیه می‌شود.


بیشتر بخوانید: گوشی شیائومی می ۷ و دستبند می بند ۳ اوایل خرداد رونمایی می‌شوند


مشخصات شیائومی می 8

این منبع خبری چینی اعلام کرده است که شیائومی می 8 از تراشه‌ی اسنپدراگون 845 هشت هسته‌ای 64 بیت برخوردار می‌شود. یک رم 8 گیگابایتی LPDDR4X نیز در کنار این تراشه،‌ تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد. این تقریبا تمام اطلاعاتی است که درباره‌ی شیائومی می 7 منتشر شده بود. با این اوصاف، هنوز مشخص نیست که این دستگاه با نام شیائومی می 8 معرفی می‌شود یا می 7.

می 8 / می 7 از بدنه‌ی شیشه‌ای فلزی برخوردار می‌شود که از شارژ وایرلس Qi پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از نمایشگر 5.45 اینچی بهره می‌برد و احتمالا در دو نسخه‌ی رم 6 و 8 گیگابایتی عرضه می‌شود. اندروید اوریو به همراه رابط کاربری MIUI 9 به صورت پیش‌فرض روی دستگاه اجرا خواهد شد. شیائومی می 8 به دوربین دوگانه مجهز شده و اسکنر اثرانگشت نیز در کنار این ماژول، در پنل پشتی قرار دارد. کمپانی شیائومی از برگزاری یک رویداد رونمایی خبر داده است. این احتمال وجود دارد که یکی از این دو دستگاه در این رویداد و تا پایان ماه می معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر