;
coinex

بازی های موبایلی باعث افزایش 61 درصدی سود خالص تنسنت شدند

سود خالص تنسنت تا 61 درصد افزایش یافته است. براساس اطلاعات موجود این افزایش سود به لطف بازی های موبایلی بوده است.

به گزارش تکراتو، تنسنت که باارزش‌ترین شرکت آسیا است، گزارش مالی سه ماهه اول ۲۰۱۸ خود را منتشر کرده است. در این گزارش سود خالص تنسنت 61 درصد اعلام شده است.

بررسی سود خالص تنسنت در سه ماهه اول سال 2018

گزارش مالی سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸ تنسنت منتشر شد. ارزش بازار تنسنت سال گذشته از مرز ۵۰۰ میلیارد دلار عبور کرد و این شرکت چینی لقب باارزش‌ترین شرکت قاره‌ی کهن را دارد. سود تنسنت فراتر از پیش‌بینی کارشناسان وال‌استریت بوده است.

سود خالص این شرکت از مرز ۳.۷ میلیارد دلار گذشته و این شرکت چینی موفق شده تا درآمدی ۱۱.۵ میلیارد دلاری به ثبت برساند. تنسنت پیش از این بخش بزرگی از درآمد خود را با فروش بازی‌ پی‌سی کسب می‌کرد اما اکنون در دنیای بازی‌های موبایل عملکرد بسیار درخشانی از خود نشان داده و بخش بزرگی از رشد درآمد و سوددهی خود را مدیون عملکرد خوب خود در حوزه‌ی بازی‌های موبایلی است.

انتشار دو بازی موبایلی در جهان توسط تنسنت

تنسنت دو بازی بزرگ موبایل در اختیار دارد و آنها را در بازار جهانی منتشر کرده است. این دو بازیPlayer   Unnknown Battlegrounds و Fortnite هستند. آمار تنسنت نشان از این دارد که بازی‌های موبایل نزدیک به ۳.۴ میلیارد دلار عاید تنسنت کرده‌اند که ۶۸ درصد در مقایسه با سال گذشته رشد وجود داشته است. فروش بازی‌های پی‌سی با درآمد ۲.۲ میلیارد دلاری، رشدی نداشته و در طول ۱۲ ماه اخیر ثابت بوده‌ است.

.

منبع: techcrunch

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر