;
coinex

استفاده از پول مخصوص اینترنت در آینده؛ ارزی دیجیتال برای مبادلات اینترنتی

جک دورسی که بنیان‌گذار و مدیر عامل توییتر و اسکویر است، در کنفرانس بلاک‌چین در نیویورک اعلام کرد که پول مخصوص اینترنت روزی عرضه خواهد شد.

به گزارش تکراتو، روز چهارشنبه در شهر نیویورک و طی کنفرانس اجماع بلاک‌چین، جک دورسی در مورد دیدگاهی که نسبت به کوین دارد و همچنین فعالیت‌های اخیر Square در مورد استفاده از این ارز دیجیتال، توضیح داد.

عرضه پول مخصوص اینترنت

دورسی در این کنفرانس اعلام نمود که اینترنت در مسیر دستیابی به ارز بومی خود قرار دارد و استفاده از پول مخصوص اینترنت روزی امکان پذیر خواهد بود. وی ادامه داد که بهتر است منتظر این اتفاق نبود و سعی کرد در راستای دستیابی به این امر گام برداشت. وی در ادامه از اینکه پول مخصوص اینترنت همان بیت کوین باشد، ابراز خوشحالی و امیدواری نمود.

در سال ۲۰۱۴ اسکویر به کاربران خود اجازه داد تا از بیت کوین جهت پرداخت کالا استفاده کنند. اما در ادامه چون فقط تعداد محدودی از کاربران از بیت کوین استفاده می کردند، کار با این ارز دیجیتالی کنار گذاشته شد. در ادامه اسکویر باز هم استفاده از بیت کوین را در نرم‌افزار Cash راه اندازی کرد.

البته استفاده از ارز رمزنگاری شده به‌طور گسترده پذیرفته نشده است و بنابراین مردم هم ترجیح می‌دهند به‌جای مصرف بیت‌کوین که برایشان ارزشمند است، آن را نگه دارند.

به نظر می رسد که دورسی پشتیبانی خود از پول رمزنگاری شده را ادامه خواهد داد و به جامعه کمک می‌کند تا پول دیجیتال را عامل تقویت‌کننده‌ی شناخته‌شده‌ای بدانند. وی به عرضه پول مخصوص اینترنت ایمان دارد.

.

منبع: cnet

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر