;
coinex

گلکسی اس 8 لایت سامسونگ، فردا با نام گلکسی اس لایت لاکچری رونمایی می‌شود

گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-G8950، یک دستگاه میان‌رده است که گفته می‌شود همان گوشی گلکسی اس 8 لایت (Galaxy S8 Lite) یا اس 9 لایت خواهد بود.

اخبار جدید حاکی از آن هستند که گلکسی اس 8 لایت در 31 اردیبهشت ماه (21 می) رونمایی می‌شود؛ اما نکته‌ی جالب اینجاست که با نام گلکسی اس لایت لاکچری (galaxy S Light Luxury) معرفی خواهد شد. پوستر جدیدی که توسط سامسونگ منتشر شده، خبر نام جدید را تایید می‌کند. در این پوستر همچنین زمان و محل رونمایی نیز فاش شده است. این رویداد در دفتر مرکزی ژینگ‌دانگ در پکن و با حضور 100 نفر برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: گلکسی اس ۸ لایت پس از تنا و FCC، تاییدیه‌ی ۳C چین را دریافت کرد


مشخصات گلکسی اس 8 لایت

این گوشی هوشمند از نمایشگر 5.8 اینچی فول اچ‌دی پلاس اینفینیتی دیسپلی برخوردار می‌شود. یک تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 660 همراه با رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده است.

یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی زاویه گسترده نیز در نمای جلویی تعبیه شده است. اسکنر اثرانگشت در این موبایل همانند گلکسی اس 8 معمولی در پنل پشتی قرار دارد. از دیگر مشخصات گلکسی اس لایت لاکچری می‌توان به اندروید اوریو و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

رندرهای منتشر شده نشان می‌دهند که این دستگاه در رنگ‌های قرمز و مشکی عرضه می‌شود. البته هنوز مشخص نیست که مدل لاکچری تنها در این دو تنوع رنگی در دسترس قرار گیرد.

اخبار جدید حاکی از آن هستند که گلکسی اس 8 لایت در 31 اردیبهشت ماه (21 می) رونمایی می‌شود؛ اما نکته‌ی جالب اینجاست که با نام گلکسی اس لایت لاکچری (galaxy S Light Luxury) معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر