;
coinex

هواوی آنر پلی 7 با صفحه نمایش بدون حاشیه و قیمتی مقرون‌به‌صرفه رسما معرفی شد

کمپانی هواوی پس از راه‌اندازی گوشی‌های آنر 7 ایکس (Honor 7X)، آنر 7 ای (Honor 7A) و آنر 7 سی (Honor 7C) از خانواده آنر 7 تصمیم گرفت گوشی هواوی آنر پلی 7 (Honor Play 7) مدل 2018 را نیز رونمایی کند. این گوشی پایین‌رده با مشخصات قابل قبولی همراه است که با قیمت 599 یوان (93 دلار) به فروش می‌رسد.

ویژگی‌ها و مشخصات هواوی آنر پلی 7

هواوی آنر پلی 7 در ابعاد 146.5 در 70.9 در 8.3 میلی‌متر ساخته شده و 142 گرم وزن دارد. این دستگاه در تنوع رنگی مشکی، آبی و طلایی در دسترس قرار می‌گیرد.

آنر پلی 7 از نمایشگر 5.45 اینچی IPS LCD برخوردار شده و در نسبت ابعاد 18:9 ساخته شده است. این صفحه نمایش با رزولوشن اچ‌دی پلاس 720 در 1440 پیکسل همراه است. این موبایل هوشمند از یک مود محافظ چشم برخوردار شده که نور آبی نمایشگر را فیلتر می‌کند.

یک تراشه‌ی مدیاتک MT6739 با قدرت پردازش 1.5 گیگاهرتز چهار هسته‌ای برای این موبایل در نظر گرفته شده است. این موبایل تنها در یک نسخه و با رم 2 گیگابایتی عرضه می‌شود. از دیگر مشخصات هواوی آنر پلی 7 می‌توان به حافظه داخلی 16 گیگابایتی اشاره کرد که از نصب میکرو اس دی کارت نیز پشتیبانی می‌کند. اندروید 8.1 اوریو همراه با رابط کاربری EMUI به صورت پیش‌فرض روی این موبایل اجرا می‌شود. این رابط کاربری مخصوص هواوی می‌تواند قابلیت‌هایی مثل فایل سیستم F2FS، عملکرد اسکرین شات با سه انگشت و دو ضربه برای روشن کردن گوشی را در اختیار کاربران قرار دهد. آنر پلی 7 همچنین به ویژگی هوشمند مجهز شده که صدای دستگاه را به صورت خودکار، با توجه به محیط پیرامون تنظیم می‌کند.


بیشتر بخوانید: بررسی اپلیکیشن اینپین ؛ پلتفرم هوشمند درخواست و جستجوی ملک با کمک تکنولوژی واقعیت افزوده


از دیگر مشخصات هواوی آنر پلی 7 می‌توان به حافظه داخلی 16 گیگابایتی اشاره کرد که از نصب میکرو اس دی کارت نیز پشتیبانی می‌کند.

هواوی آنر پلی 7 برای عکسبرداری به دوربین 13 مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.0 مجهز شده است. ظاهر ماژول دوربین به تنظیمات دوربین دوگانه شباهت دارد که البته اینطور نیست. آنر پلی 7 به فلاش LED دوگانه مجهز شده و از چند حالت عکسبرداری مثل مورد زیبایی، PDAF و ضبط ویدیو با کیفیت اچ‌دی برخوردار شده است.

یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با قابلیت عکسبرداری مود زیبایی، ‌فلاش LED با نور ملایم و سطح روشنایی صفر تا شش در نمای جلویی این موبایل هوشمند تعبیه شده است. این دوربین همچنین از تنظیمات اتوماتیک و دستی پشتیبانی می‌کند.

از ویژگی‌های اتصالات هواوی آنر پلی 7 می‌توان به 4G LTE،‌ وای فای 802.11 b/g/n، بلوتوث 4.2،‌ میکرو یو‌اس‌بی 2.0 و جک هدفون 3.5 میلی‌متری اشاره کرد. این موبایل از باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار شده و از ویژگی ذخیره‌سازی انرژی بهره می‌برد. این ویژگی باعث می‌شود که دستگاه تا 9 روز به صورت استندبای روشن بماند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر