;
coinex

امضای تفاهم نامه همکاری بین ایرانسل، معاونت علمی ریاست جمهوری و دانشگاه تهران

امضای تفاهم نامه همکاری بین ایرانسل، ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه تهران انجام شد.

به گزارش تکراتو، تفاهمنامه‌ای با دو محور تأسیس و توسعه مرکز شتابدهی و نوآوری در دانشگاه تهران و ایجاد صندوقی جهت حمایت و سرمایه گذاری‌های خطرپذیر، بین ایرانسل، ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه تهران امضا شده است.

امضای این تفاهم نامه با حضور سورنا ستاری، معاون علمی ریاست جمهوری، مهدی فقیهی دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل، محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران و ناصر سلطانی، رئیس دانشکده فنی دانشگاه‌ تهران همراه بود.

هدف از امضای تفاهم نامه همکاری

امضای تفاهم نامه همکاری

امضای این تفاهم نامه با هدف به‌کارگیری ظرفیت‌های معاونت علمی و فناروری ریاست جمهوری، ایرانسل و دانشگاه تهران بوده و قرار است در راستای آن، شناسایی، گزینش، رشد و توسعه استارتاپ‎‌های دارای طرح یا محصولات آماده با پتانسیل رشد بالا برای تحقق اهداف اقتصاد دانش بنیان بررسی شوند تا به نتیجه برسند.

ایرانسل که بزرگترین اپراتور دیتای کشور است سعی دارد تا با ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز ایده‌ها و کسب و کارهای نوپا، همواره برای گسترش و ترویج این فرهنگ پیشگام باشد. ایرانسل پیش از این نیز طی تفاهم نامه‌هایی با استانداری خوزستان، شهرداری مشهد و مراکز و شرکت‌های دانش بنیان از فعالان این حوزه حمایت کرده است.

.

منبع: irancell

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر