;
coinex

بررسی تعداد دانلود مایکروسافت ورد ؛ ۵۰۰ میلیون دانلود در گوگل پلی

اپلیکیشن Word تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون بار از طریق گوگل پلی استور نصب شده است. تعداد دانلود مایکروسافت ورد بیش از سایر برنامه ها بوده است.

به گزارش تکراتو، سرویس‌های ابری مانند گوگل داکس،‌ جایگزین برخی نرم‌افزارهای قدیمی ویرایش متن برای بعضی از کاربران شده‌اند. با این وجود بسیاری از کاربران تمایل دارند تا فایل‌های مایکروسافت ورد را روی گوشی یا تبلت خود باز کنند. این امر باعث شده تا تعداد دانلود مایکروسافت ورد به ۵۰۰ میلیون دانلود در گوگل پلی‌استور برسد.


بیشتر بخوانید: مایکروسافت کلاود ؛ یک سیستم مصرف انرژی بهینه در مقایسه با رقبا


افزایش تعداد دانلود مایکروسافت ورد تا 500 میلیون

پیش از این مایکروسافت مجموعه‌ی اپلیکیشن‌های آفیس را در پلتفرم‌های رقیب مانند اندروید ارائه نمی‌داد، اما زمانی که به شکست‌خوردن ویندوزفون پی بردند، توسعه‌ی این مجموعه برای iOS و اندروید را آغاز کردند.

برنامه Word در مقایسه با سایر اپلیکیشن‌های مجموعه‌ی آفیس از جمله اکسل و پاورپوینت،‌ بیشتر مورد توجه کاربران است. سایر اپلیکیشن‌های مجموعه‌ی آفیس در مرز ۱۰۰ میلیون دانلود قرار دارند.

کاربران امکان دانلود ورد را به‌‎صورت رایگان رند اما علاوه‌بر نسخه‌ی رایگان،‌ نسخه‌ی کامل این اپلیکیشن نیز در دسترس عموم قرار دارد. کاربرانی که علاقه‌مند به دریافت نسخه‌ی کامل برنامه‌ی ورد هستند،‌ باید اشتراک آفیس ۳۶۵ داشته باشند زیرا نسخه پولی امکاناتی دارد که نسخه رایگان ندارد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidpolice

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر