;
coinex

گوشی‌های ال جی کیو 7 ، کیو 7 پلاس و کیو 7 آلفا رسما رونمایی شدند

کمپانی ال‌جی از چند گوشی میان‌رده با نام‌های ال جی کیو 7 (LG Q7)، کیو 7 پلاس (LG Q7 Plus) و کیو 7 آلفا (LG Q7α) رسما رونمایی کرد.

گوشی‌های سری کیو 7 در برخی مشخصات به هم شباهت دارند. حاشیه‌ها در اطراف نمایشگر ال جی کیو 7 به انداز‌ه‌ی جی 7 تین کیو و ال جی وی 30 اس تین کیو، باریک نیستند که البته با توجه به میان‌رده بودن این دستگاه، چندان تعجب‌برانگیز نیست. این موبایل هوشمند از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده و اسکنر اثرانگشت آن در پنل پشتی قرار دارد. کمی بالاتر از اسکنر، فلاش LED و ماژول دوربین تعبیه شده است. نام برند LG نیز در پنل پشتی دیده می‌شود. دکمه‌ی پاور / قفل موبایل در لبه‌ی سمت راستی موبایل قرار گرفته است؛ این در حالیست که دکمه‌ها‌ی تنظیم صدا در لبه‌ی سمت چپی دیده می‌شوند.

ال جی در تعریف کیو 7 به طراحی 2.5D Arc Glass اشاره کرده است. ال جی کیو 7 از امتیار IP68 برخوردار شده که دستگاه را در برابر آب و خاک ایمن می‌کند. سری کیو 7 در سه مدل مختلف با نام‌های LG Q7, Q7 Plus و Q7a در دسترس قرار می‌گیرد. این گوشی‌ها در مدل‌های مختلف رم و حافظه و همچنین تنوع رنگی گوناگون عرضه می‌شوند. اما قبل از هرچیز به ویژگی‌های مشترک این گوشی‌های هوشمند می‌پردازیم:


بیشتر بخوانید: جزئیات توافق محرمانه ایران با دوروف در تهران فاش شد؛ داستان چیست؟


مشخصات ال جی کیو 7

هر سه گوشی ال جی کیو 7 از نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ‌دی پلاس با رزولوشن 2160 در 1080 برخوردار هستند. تراشه‌‌ی هشت ‌هسته‌ای 64 بیت برای این گوشی‌ها در نظر گرفته شده که البته قدرت پردازش آن در دو نوع مختلف 1.5 و 1.8 گیگاهرتز تقسیم شده است. هنوز مشخص نیست که این تراشه‌ی هشت هسته‌ای توسط کدام کمپانی تولید شده است. اندروید 8.0 اوریو به صورت پیش‌فرض همراه با رابط کاربری ال‌جی روی این گوشی‌ها اجرا می‌شود. هر سه مدل از کیفیت صدای DTS:X 3D Surround Sound و ویژگی اسکن چهره بهره می‌برند. این گوشی‌ها همچنین از استاندارد نظامی MIL-STD 810G برخوردار هستند.

ال جی کیو 7 با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی راه‌اندازی می‌شود و به یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز شده است. این گوشی در دو مدل با دوربین سلفی 5 و 8 مگاپیکسلی تولید شده که بسته به بازارهای مختلف، به فروش می‌رسند. اما ال جی کیو 7 پلاس از رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخوردار است. این موبایل به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی مجهز شده و بسته به بازارهای مختلف، با دوربین سلفی 5 یا 8 مگاپیکسلی عرضه می‌شود.

ال جی کیو 7 آلفا نیز از رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می‌برد. این نسخه با دوربین اصلی 13 یا 16 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 یا 8 مگاپیکسلی همراه می‌شود. کیو 7 و کیو 7 پلاس در رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش در دسترس قرار می‌گیرند. کیو 7 آلفا نیز تنها در رنگ آبی عرضه می‌شود. ال‌جی اعلام کرده است که این گوشی‌ها در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شوند. در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت و بازار عرضه‌ی این دستگاه‌ها فاش نشده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر