;
coinex

کاربران آیفون به دلیل جمع آوری اطلاعات خصوصی از گوگل شکایت کردند

جمع آوری اطلاعات خصوصی باعث شکایت کاربران گوگل از آیفون شد. تعداد زیادی از کاربران گوشی آیفون در انگلیس از این امر ابراز نگرانی کردند.

به گزارش تکراتو، جمع آوری اطلاعات خصوصی کاربران توسط مرورگر سافاری، شکایت از گوگل را به دنبال داشت. در صورتی که این شکایت به نتیجه برسد گوگل مجبور خواهد بود غرامت بی سابقه ۴.۲۹ میلیارد دلاری پرداخت کند.

جمع آوری اطلاعات خصوصی از کاربران آیفون

کاربرانی که از گوگل شکایت کرده اند، پیکاری به نام گوگل تو به ما بدهکاری به راه انداخته اند که تعداد این افراد ۴.۴ میلیون نفر است. این افراد با مراجعه به دادگاه های مختلف شکایات خود از گوگل را به علت نقض حریم شخصی و جمع آوری بدون اجازه اطلاعات کاربران تقدیم دادگاه کردند.

آنها اعلام کردند که شرکت آلفابت که هم اکنون مالکیت گوگل را در اختیار دارد، به طور غیرقانونی اطلاعات شخصی کاربران مرورگر سافاری را با دور زدن تنظیمات پیش فرض گوشی آیفون جمع آوری کرده است.

برآوردهایی صورت گرفته که اگر صحت داشته گوگل باید به هر شاکی ۷۵۰ پوند جریمه پرداخت کند. گوگل در واکنش به این شکایت، اتهامات را رد کرد و در ادامه از رویه های خود دفاع نمود.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر