;
coinex

دو گوشی جدید نوکیا با نسبت ابعاد 18:9 تاییدیه‌ی FCC را دریافت کردند

به‌تازگی دو گوشی جدید نوکیا در فهرست FCC رویت شدند؛ اینطور که به نظر می‌رسد، گوشی‌های جدید با نسبت ابعاد به نمایشگر 18:9 همراه هستند.

کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال با گوشی نوکیا 7 پلاس (Nokia 7 Plus) به جمع تولیدکنندگانی پیوست که گوشی خود را در نسبت ابعاد 18:9 تولید می‌کنند. این شرکت در طراحی نوکیا ایکس 6 (Nokia X6) از ناچ نمایشگر استفاده کرد و به این گرایش بازار نیز پاسخ داد. امروز دو گوشی جدید نوکیا با شماره مدل TA-1057 و TA-1063 در فهرست FCC رویت شدند. در این فهرست مشخص شد که این گوشی‌ها با نسبت 18:9 همراه هستند، اما جزئیاتی از نوع پنل و اندازه‌ی نمایشگر فاش نشده است.

به‌تازگی دو گوشی جدید نوکیا در فهرست FCC رویت شدند؛ اینطور که به نظر می‌رسد، گوشی‌های جدید با نسبت ابعاد به نمایشگر 18:9 همراه هستند.

در این فهرست همچنین مشخص شد که هر دو گوشی جدید نوکیا از نسخه‌ی تک‌ سیم‌کارت و دو سیم‌کارت برخوردار هستند. این گوشی‌ها از ان‌اف‌سی پشتیبانی می‌کنند و از باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند.

این گوشی‌ها احتمالا به یکی از تراشه‌های سری اسنپدراگون 600 مجهز می‌شوند. در حال حاضر مشخص نیست که گوشی‌های جدید نوکیا با چه نام و مشخصاتی معرفی خواهند شد.

کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال قصد دارد رویدادی را در 8 خرداد ماه (29 می) برگزار کند و این احتمال وجود دارد که دو گوشی جدید نوکیا در همین رویداد معرفی شوند. این شرکت قصد دارد گوشی‌های نوکیا 3 و نوکیا 5 را در سال 2018 راه‌اندازی کند. برخی شایعات نیز از راه‌اندازی نوکیا ایکس 5 و نوکیا ایکس 7 نیز خبر می‌دهند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر