;
coinex

گلکسی جی 4 با تراشه‌ی اگزینوس 7570 و رم 2 گیگابایتی رسما معرفی شد

سامسونگ به‌تازگی از گوشی میان‌رده‌ی گلکسی جی 4 (Galaxy J4) رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به سیستم روی تراشه‌ی اگزینوس 7570 مجهز شده است.

تا به حال اطلاعات زیادی درباره‌ی گلکسی جی 4 منتشر شده و برخی از تصاویر آن نیز در تنوع رنگی مختلف فاش شده است. این گوشی از طریق وب‌سایت رسمی پاکستانی سامسونگ رسما معرفی شد.

با نگاه به تصاویر این گوشی هوشمند متوجه می‌شوید که سبک طراحی قدیمی سامسونگ به‌خوبی در جی 4 نیز دیده می‌شود که البته با توجه به میان‌رده بودن این موبایل، چندان تعجب‌برانگیز نیست. حاشیه‌های تقریبا قطوری در قسمت بالایی و پایینی نمایشگر وجود دارد و دکمه‌ی فیزیکی هوم در حاشیه‌ی پایینی تعبیه شده است. این دکمه به سنسور اثرانگشت مجهز نیست. دو دکمه‌ی ناوبری خازنی نیز در قسمت پایینی نمایشگر و نام برند سامسونگ در لبه‌ی بالایی آن دیده می‌شود. دکمه‌ی پاور و قفل گلکسی جی 4 در لبه‌ی سمت راستی دستگاه و دکمه‌های تنظیم صدا در لبه‌ی سمت چپی تعبیه شده‌اند.


بیشتر بخوانید: مقایسه ال‌جی جی ۷ تین‌کیو با سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس [تماشا کنید]


 

مشخصات گلکسی جی 4

گوشی میان‌رده‌ی گلکسی جی 4 از سیستم روی تراشه‌ی اگزینوس 7570 هشت هشته‌ای 64 بیت برخوردار شده که قدرت پردازش آن به 1.4 گیگاهرتز می‌رسد. یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد. جی 4 از نمایشگر 5.5 اینچی اچ‌دی سوپر آمولد بهره می‌برد. این دستگاه در نسخه‌ی رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی عرضه می‌شود؛ این میزان حافظه با نصب میکرو اس دی کارت تا 256 گیگابایت نیز افزایش می‌یابد. اندروید 8.0 اوریو به صورت پیش‌فرض روی این موبایل هوشمند اجرا می‌شود. یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافرگم f/1.9 در پنل پشتی تعبیه شده و یک دوربین 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 نیز در نمای جلویی قرار گرفته است. جک هدفون استاندارد 3.5 میلی‌متری از قابلیت‌های اتصالی این موبایل به شمار می‌رود. گلکسی جی 4 در ابعاد 151.7 در 77.2 در 8.1 میلی‌متر ساخته شده و 145 گرم وزن دارد. این دستگاه در تنوع رنگی مشکی، ‌طلایی و خاکستری در دسترس قرار می‌گیرد. در حال حاضر اطلاعاتی از برچسب قیمتی این دستگاه در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر