;
coinex

فبلت هوشمند شیائومی می مکس 3 تا اوایل مرداد ماه رونمایی می‌شود

لی جون، مدیرعامل شرکت شیائومی اعلام کرد که فبلت هوشمند شیائومی می مکس 3 (Xiaomi Mi Max 3) در جولای 2018 (10 تیر تا 10 مرداد) رونمایی خواهد شد.

لی جون در پاسخ به سوال یکی از مشتریان در وب‌سایت ویبو، این خبر را فاش کرد. برخی شایعات مدعی هستند که این فبلت در رویداد شنژن که 10 خرداد ماه (31 می) برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد؛ چراکه شیائومی می مکس 2 در ماه می سال گذشته رونمایی شده بود. اما با توجه به اخبار جدید، چنین چیزی بعید به نظر می‌رسد.

شیائومی می مکس 3 ، سومین نسل از فبلت میان‌‌رده‌‌‌ی این کمپانی خواهد بود. از آنجاییکه که دو فبلت قبلی با استقبال خوبی مواجه شدند، این شرکت تصمیم گرفت تا نسل سوم را نیز راه‌اندازی کند. شیائومی در رویداد شنژن قصد دارد از گوشی نسخه‌ی هشتمین سالگرد (شیائومی می 8)، شیائومی می 7 و شیائومی می بند 3 رونمایی کند. مدیرعامل این شرکت اخیرا اعلام کرده است که در این رویداد،‌ محصولات مختلفی به نمایش گذاشته می‌شوند.


بیشتر بخوانید: گلکسی جی ۴ با تراشه‌ی اگزینوس ۷۵۷۰ و رم ۲ گیگابایتی رسما معرفی شد


اما درباره‌ی شیائومی می مکس 3 باید گفت که این دستگاه با حاشیه‌های بسیار باریک‌تر از مدل‌های نسل قبلی همراه می‌شود. گوشی‌های می مکس و می مکس 2 از حاشیه‌های تقریبا قطوری برخوردار بودند که دکمه‌های ناوبری خازنی در حاشیه‌های پایینی آن تعبیه شده بود. اینطور که به نظر می‌رسد، طراحی شیائومی می مکس 3 متفاوت خواهد بود. گفته می‌شود که این دستگاه به گوشی‌های ردمی 5 پلاس و ردمی نوت 5 شباهت خواهد داشت.

مشخصات شیائومی می مکس 3

اسکنر اثرانگشت در می مکس 3 در پنل پشتی این دستگاه قرار می‌گیرد و دکمه‌های ناوبری نیز درون نمایشگر تعبیه می‌شوند. این دستگاه از فلز ساخته می‌شود و یکی از تراشه‌های سری اسنپدراگون 600، تامین قدرت آن را به عهده خواهد داشت. انتظار می‌رود که شیائومی می مکس 3 از صفحه نمایش بزرگ 6.4 اینچی برخوردار شود. اما از آنجاییکه این دستگاه با حاشیه‌های باریک‌تری همراه می‌شود، می‌توان انتظار داشت که نمایشگر بزرگ‌تر 6.5 یا 6.6 اینچی برای آن در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر