;
coinex

اعلام قیمت‎ جدید خودروهای زیر 45 میلیون تومان تا 15 خرداد

قرار است به زودی تا 15 خرداد ماه سال جاری قیمت‎ جدید خودروهای زیر 45 میلیون تومان اعلام شود. قیمت جدید خودروهای بالای 45 میلیون تومان قبلا اعلام شده است.

به گزارش تکراتو، چند وقت پیش بود که افزایش قیمت خودروهای بالای ۴۵ میلیون تومان اعلام شد. افزایش قیمت خودروهای متعلق به دو شرکت سایپا و پارس خودرو تا مرز ۶ میلیون تومان، همه را متعجب کرد.


بیشتر بخوانید: افزایش قیمت خودرو های زیر ۴۵ میلیون به زودی؛ علت چیست؟


در ادامه شورای رقابت اعلام کرد که قیمت خودروهای زیر ۴۵ میلیون تومان نیز افزایش خواهد یافت. قرار بود بعد از اینکه افزایش قیمت صورت گیرد، قیمت های جدید اعلام شود. اکنون رئیس شورای رقابت از تعیین تکلیف قیمت خودرو در نیمه خردادماه امسال خبر داده است.

اعلام قیمت‎ جدید خودروهای زیر 45 میلیون تومان

رضا شیوا علاوه بر پرداختن به موضوع قیمت جدید خودروهای زیر 45 میلیون تومان ، اعلام کرد که هنوز بانک مرکزی نرخ تورم بخشی سال 96 را به شورای رقابت اعلام نکرده است. به گفته وی اخیراً بانک مرکزی به آنها اعلام کرده که در مرحله نهایی بررسی نرخ تورم بخشی است و قرار است به زودی آن را ارائه نماید.

به گفته شیوا، شاخص‌های کیفی خودروها مورد بررسی قرار گرفته اند و به‌محض دریافت نرخ تورم، جلسات تعیین قیمت خودروها نیز برگزار خواهد شد. وی اضافه کرد که تاکنون جلسات مختلفی با خودروسازان برگزار شده و مستندات نیز به شورای رقابت ارائه گردیده است.

رئیس شورای رقابت در پایان اعلام کرد که تا نیمه خرداد ماه امسال موضوع قیمت‌گذاری خودروها نهایی و اعلام خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: iranjib

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر