;
coinex

تصویری جدید از شیائومی ردمی 6 با ناچ نمایشگر در فضای آنلاین منتشر شد

شیائومی ردمی 6 (Xiaomi Redmi 6) مجهز به ناچ نمایشگر در تصاویری جدید رخ نشان داد. این روزها اخبار زیادی از کمپانی شیائومی و محصولات آن به گوش می‌رسد.

شیائومی تایید کرده است که از گوشی پرچمدار شیائومی می 8 در تاریخ 10 خرداد (31 می) رونمایی خواهد کرد. این شرکت قصد دارد کنفرانس سالانه‌ی خود را در این تاریخ برگزار کند و بسیاری از محصولات جدید را به نمایش بگذارد. از زمانی که لی جون، مدیرعامل این شرکت از راه‌اندازی چندین محصول در این رویداد خبر داده، شایعات زیادی مبنی بر معرفی شیائومی می 7 و ردیاب تناسب اندام شیائومی می بند 3 در این تاریخ به گوش می‌رسند. امروز این شایعات با انتشار تصاویر جدید از شیائومی ردمی 6 ادامه پیدا کرده‌اند. برخی معتقدند که این دستگاه هوشمند نیز در کنفرانس شنژن معرفی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: شیائومی می ۸ در تصاویری جدید با پنل شیشه‌ای شفاف رخ نشان داد


همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، شیائومی ردمی 6 به ناچ نمایشگر مجهز شده است. به نظر می‌رسد این ناچ کمی برجسته است و آیکون‌های روی صفحه نمایش، به خوبی در لبه‌های سمت راست و چپ ناچ قرار نگرفته‌اند. یک دوربین سلفی،‌ قسمت گوشی و چند سنسور دیگر در این ناچ تعبیه شده‌اند. حاشیه‌ی پایینی دستگاه نیز همانند شیائومی ردمی 5 کمی قطور است.

با نگاه به پنل پشتی متوجه می‌شوید که ماژول دوربین دوگانه به صورت عمودی تعبیه شده است. اسکنر اثرانگشت نیز در همین پنل قرار دارد. اینطور که به نظر می‌رسد، نسخه‌ی اصلی اندروید روی این دستگاه اجرا می‌شود؛ این مساله نشان می‌دهد که این تصاویر، درحقیقت یک دستگاه نمونه اولیه را نشان می‌دهند.

مشخصات شیائومی ردمی 6

شایعات حاکی از آن هستند که شیائومی ردمی 6 از نمایشگر 5.99 یا 5.7 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس برخوردار خواهد شد. یک تراشه‌ی اسنپدراگون 625 همراه با رم 3 گیگابایتی برای این دستگاه در نظر گرفته می‌شود. می‌توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند با قیمت 999 یوان معادل 156 دلار به فروش برسد.

کمتر از ده روز به برگزاری رویداد شنژن باقی مانده است. این احتمال وجود دارد که تا زمان برگزاری رسمی رویداد، شایعات و اخبار بیشتری از محصولات جدید شیائومی منتشر شوند. بنابراین، اگر شیائومی ردمی 6 وجود داشته باشد، احتمالا در همین رویداد معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر