;
coinex

لنوو زد 5 با ظرفیت باتری فوق‌العاده بالا در راه است

لنوو زد 5 (Lenovo Z5) به باتری ویژه‌ای مجهز می‌شود که می‌تواند دستگاه را به مدت 45 روز در حالت استندبای، روشن نگه دارد.

معاون کمپانی لنوو، چانگ چنگ، اخبار و اطلاعاتی زیادی از گوشی پرچمدار لنوو زد 5 را منتشر کرده است. این مدیر اجرایی لنوو مدعی شده که جدیدترین گوشی پرچمدار این شرکت با نسبت ابعاد به بدنه‌ی 95 درصدی همراه خواهد شد. او همچنین خاطر نشان کرده که زد 5 از حافظه داخلی 2 ترابایتی برخوردار می‌شود. امروز نیز خبر جالب دیگری درباره‌ی باتری مخصوص این موبایل هوشمند فاش شده است.


بیشتر بخوانید: نمونه عکس‌هایی که با دوربین لنوو زد ۵ ثبت شده‌اند منتشر شد


چانگ چنگ مدعی شده که لنوو زد 5 می‌تواند به مدت 45 روز، به صورت استندبای روشن بماند؛ اما ظرفیت دقیق باتری را اعلام نکرده است. این بدان معناست که زد 5 به یک باتری فوق‌العاده بزرگ مجهز می‌شود. چنگ همچنین اعلام کرد که دعوتنامه‌های رسمی رویداد رونمایی از این پرچمدار به‌زودی منتشر خواهد شد. گفته می‌شود که این رویداد در تاریخ 24 خرداد (14 ژوئن) برگزار می‌شود.

بنابر گفته‌ی چانگ چنگ،‌ لنوو زد 5 با چهار تکنولوژی متفاوت و 18 پتنت جدید همراه خواهد شد. علاوه بر نمایشگر بزرگ و حافظه‌ی 2 ترابایتی، این دستگاه می‌تواند قابلیت‌های عکسبرداری منحصربه‌فردی را به کاربران خود ارائه کند.

به‌تازگی نمونه عکس‌هایی که با دوربین این موبایل به ثبت‌ رسیده،‌ در فضای آنلاین منتشر شده و قدرت عکسبرداری این دوربین‌ها را به نمایش گذاشته است. در حال حاضر اطلاعاتی از مشخصات داخلی زد 5 در دست نیست. برخی معتقدند که لنوو زد 5 از رابط کاربری ZUK برخوردار خواهد شد.

آیا این دستگاه رقیبی برای گوشی‌های وان پلاس 6 و شیائومی می 8 خواهد بود؟ دیدگاه خود را با ما اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر