;
coinex

چرا جانشین می 6 قرار است با نام شیائومی می 8 به جای شیائومی می 7 عرضه شود؟

شیائومی اخیرا گفته است که می‌خواهد در تاریخ 31 مه گوشی پرچمدار شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) را به جای مدل می 7 به عنوان جانشین می 6 معرفی کند.

شیائومی به تازگی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو (Weibo) یک تصویر را منتشر کرده است. در این تصویر یک عدد 7 بزرگ دیده می‌شود که در زیر آن عبارت می 8 (Mi 8) نوشته شده است. سازنده مشهور چینی در ارتباط با این تصویر گفته است که جانشین می 6 نسبت به این محصول بهینه سازی‌های زیادی را به خود دیده است به همین دلیل این کمپانی از عرضه مدلی به نام می 7 صرف نظر کرده و تصمیم گرفته است که مستقیما محصولی را با نام شیائومی می 8 عرضه کند. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که گوشی پیشرفته بعدی شیائومی نمایانگر هشتمین سالگرد صنعت گوشی سازی این برند است از این رو می‌توان گفت که این هم یکی از دلایلی محسوب می‌شود که سازنده مشهور چینی نام محصول پرچمدار بعدی خود را از می 7 به می 8 تغییر داده است. شیائومی چند وقت پیش مدل پرچمدار می میکس 2 اس (Mi MIX 2S) را معرفی کرد از این رو می‌توان گفت که می 8 دومین گوشی پرچمدار 2018 این برند محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید: مقایسه شیائومی می میکس ۲ اس با می میکس ۲ ؛ تفاوت در میان دو نسل


شیائومی گفته است که گوشی پیشرفته بعدی خود را در تاریخ 10 خرداد معرفی می‌کند اما این گوشی هوشمند تنها محصولی نیست که توسط این سازنده در این رویداد رونمایی می‌شود. لی جون، مدیر اجرایی شیائومی، تایید کرده است که این کمپانی می‌خواهد در تاریخ فوق چند محصول را در معرض عموم قرار دهد و انتظار می‌رود که دستبند تناسب اندام می بند 3 (Mi Band 3) هم یکی از این محصولات باشد. تا به امروز چند عکس از این دستبند در فضای مجازی منتشر شده است. می‌توان گفت که رویداد آینده شیائومی فرصت خوبی برای معرفی این محصول به شمار می‌آید.

سازنده مشهور چینی دیروز تایید کرد که در این رویداد از رابط کاربری MIUI 10 هم رونمایی می‌کند. بعید نیست که شیائومی می 8 به این پوسته نرم افزاری مجهز شده باشد.

مشخصات گوشی پرچمدار شیائومی می 8

انتظار می‌رود که می 8 به یک بدنه شیشه‌ای – فلزی مجهز باشد و شیائومی آن را با یک بدنه سرامیکی هم عرضه کند. گفته شده است که این گوشی هوشمند از یک پردازشگر هشت هسته‌ای 64 بیتی کوالکام اسنپدراگون 845 و رم 6 گیگابایتی بهره می‌برد و توانایی پشتیبانی کردن فناوری‌های شارژ بی سیم و تشخیص چهره 3 بعدی (مانند آیفون X اپل) را هم دارد. ظاهرا یک ناچ عریض که در بالای نمایشگر قرار دارد همه سنسورهای لازم را برای عملکرد فناوری تشخیص چهره 3 بعدی می 8 در خود جای داده است. این احتمال هم وجود دارد که می 8 در دو اندازه عرضه شود زیرا تا به امروز چند عکس و لیست مشخصات در این رابطه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر