;
coinex

در صورت فاش شدن پسورد گوگل کروم به شما هشدار می دهد

هشدار گوگل کروم به کاربران ویژگی جدید این مروگر است. این مرورگر در مورد فاش شدن رمز کاربران به آنها هشدار می دهد.

به گزارش تکراتو، ابزار تازه ای به بخش افزودنی های مرورگر کروم اضافه شده که به کاربر اطلاع می دهد پسورد او فاش شده است. استفاده از این افزونه در کروم رایگان است.


بیشتر بخوانید: حذف برچسپ Secure از کنار آدرس ها در نسخه جدید گوگل کروم


هشدار گوگل کروم در مورد فاش شدن رمز

شرکت نرم افزار خدمات ابرحسابرسی Okta این افزودنه را که   PassProtect نام دارد، ساخته است. این افزونه قادر است تا دزدیده شدن پسورد کاربران در یک حمله سایبری را به آنها اطلاع دهد.

این ابزار هم اکنون در مرورگر گوگل کروم فعال است و کاربران امکان استفاده از آن را دارند. تهیه کنندگان امیدوارند که بتوانند به زودی این افزونه را برای مرورگر فایرفاکس و همچنین نسخه اپلیکیشن موبایل آن نیز ارائه کنند.

نحوه استفاده از افزونه هشدار فاش رمز

کاربران می توانند پس از دانلود کردن این افزونه وارد وب سایت آن شوند و پسورد رمز خود را تایپ نمایند. در ادامه پنجره ای ظاهر می شود و اگر پسورد کاربر فاش شده باشد ، به وی اطلاع می دهد.

در حقیقت این ابزار به کاربر می گوید که پسورد وی در بین اطلاعات فاش شده وجود دارد یا خیر. علاوه برآن Okta کد منبع را برای برنامه نویسان منتشر کرده تا بتوانند این ابزار را روی هر وب سایتی نصب کنند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cnet

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر