;
coinex

عکس واقعی ال جی وی 35 تین‌کیو منتشر شد: مجهز به یک پنل تقریبا بدون حاشیه

یک تصویر واقعی از گوشی پیشرفته ال جی وی 35 تین‌کیو (LG V35 ThinQ) به همراه لیست مشخصات فنی این محصول دیروز در چین منتشر شد.

تصویر جدید نشان می‌دهد که وی 35 تین‌کیو از یک نمایشگر دارای گوشه‌های منحنی شکل بهره می‌برد و مانند مدل‌های وی 30 و وی 30 تین‌کیو حاشیه‌های بسیار باریکی دارد. این عکس همچنین نشان می‌دهد که کلیدهای افزایش و کاهش صدای این گوشی در دیواره جانبی سمت چپ آن قرار گرفته‌اند. از آنجایی که اثری از کلید پاور / قفل سازی گوشی در سمت راست بدنه آن دیده نمی‌شود می‌توان گفت که سازنده مشهور کره‌ای این کلید را در پشت گوشی جدیدش نصب کرده است.

برجسته‌ترین ویژگی گوشی ال جی وی 35 تین‌کیو از نظر طراحی نمایشگر منحنی شکل این محصول است. اگر به دیواره‌ نمایشگر در سمت پایین گوشی نگاه کنید، انعکاس‌هایی را در شیشه صفحه نمایش گوشی می‌بینید. براساس این منحنی و مکان قرار گیری آن می‌توان گفت که گوشی پرچمدار جدید ال جی به یک صفحه نمایش انحنادار مجهز است اگرچه که احتمال خطای دید هم وجود دارد.


بیشتر بخوانید: عرضه گوشی‌های جدید ال جی وی ۳۵ تین‌کیو، کیو ۷، کیو ۷ پلاس، ایکس ۵ و ایکس ۲ در ماه آینده


مشخصات ال جی وی 35 تین‌کیو

ال جی وی 35 تین‌کیو از نمای جلو شباهت زیادی به گوشی پرچمدار گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ دارد. یک منبع خبری دیروز در کره جنوبی علاوه بر ارائه مشخصات فنی این محصول، اعلام کرد که این گوشی هوشمند در ماه ژوئن (11 خرداد تا 10 تیر) در این کشور عرضه می‌شود.

طبق اطلاعات موجود در لیست مشخصات منتشر شده توسط این منبع خبری می‌توان گفت که ال جی وی 35 تین‌کیو از یک نمایشگر 6 اینچی QHD پلاس OLED فول ویژن (FullVision)، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، پردازشگر هشت هسته‌ای 64 بیتی کوالکام اسنپدراگون 845، باتری 3,300 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. گفته شده است که این محصول 154.7 میلی‌متر طول، 78.1 میلی‌متر عرض و 8.6 میلی‌متر ضخامت دارد. هنوز هیچ جزییاتی در مورد وزن این گوشی هوشمند در دسترس نیست.

در طول دو ماه گذشته جزییات و تصاویر زیادی در مورد گوشی پرچمدار ال جی وی 35 تین‌کیو در فضای مجازی منتشر شده است. برخی از منابع خبری گفته‌اند که این محصول با نسبت نمایشگر به بدنه 80 درصدی ساخته و با یک سبک پرداخت شیشه‌ای بسیار زیبا تزیین شده است. گفته شده است که ال جی این گوشی هوشمند را به جک 3.5 میلی‌متری هدفون مجهز کرده است و می‌خواهد آن را در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه کند. ال جی وی 35 تین‌کیو تنها یکی از چند گوشی هوشمندی است که در سال 2018 توسط سازنده مشهور کره‌ای عرضه می‌شود.

 

ال جی وی 35 تین‌کیو

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر