;
coinex

گلکسی واید 3 با نمایشگر 5.5 اینچی و دوربین‌های 13 مگاپیکسلی عرضه شد

سامسونگ اخیرا با همکاری شرکت SK Telecom محصولی را به نام گلکسی واید 3 (Galaxy Wide 3) عرضه کرده است.

گلکسی واید 3 جانشین گوشی گلکسی واید 2 است که سال گذشته توسط سامسونگ وارد بازار شد. این گوشی هوشمند برخلاف گوشی‌های سری J جدید که با نمایشگر اینفینیتی دیسپلی (Infinity Display) عرضه شده‌اند، به یک نمایشگر 5.5 اینچی اچ دی 1280 در 720 پیکسلی مجهز است. سازنده مشهور کره‌ای در ساخت این محصول از یک پردازشگر هشت هسته‌ای 1.6GHz، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کار حافظه میکرو SD تا 400 گیگابایت استفاده کرده است.


بیشتر بخوانید: سامسونگ از گوشی‌های گلکسی جی ۶ ، جی ۸، ای ۶ و ای ۶ پلاس رونمایی کرد


مشخصات گلکسی واید 3

گوشی پایین رده جدید سامسونگ از یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی مجهز به فلش LED، دیافراگم f/1.7 و قابلیت فیلم‌برداری 1080 پیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 بهره می‌برد. سامسونگ گفته که در نرم‌افزار این محصول بهینه‌سازی‌هایی را اعمال کرده است تا راندمان عکاسی آن را افزایش دهد. این گوشی هوشمند توانایی شناسایی کردن چهره کاربر را نیز دارد.

از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به قابلیت‌های اتصالی 4G LTE، وای فای 802.11 b/g/n، بلوتوث 4.1، جی پی اس، GLONASS، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و یک باتری 3,300 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

اس کی تله کام اعلام کرد این محصول را برای کاربران بالای سن 40 سال که به دنبال یک گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ هستند، ساخته است. گزارش‌های منتشر شده توسط این شرکت از این امر حکایت می‌کنند که تا به حال تعداد 1.5 میلیون دستگاه از گوشی‌های گلکسی واید 1 و گلکسی واید 2 در کره جنوبی فروش رفته است. طبق اطلاعات موجود در این تعداد بیش از 70 درصد از کاربرانی که از گلکسی واید 2 استفاده می‌کنند، بیشتر از 40 سال سن دارند. گلکسی واید 3 قرار است که در دو رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه شود. این گوشی هوشمند 275 دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر