;
coinex

مشخصات گوشی‌های شیائومی ردمی 6 و ردمی 6 ای همراه با تصویر جدید فاش شد

اخیرا مشخصات سه گوشی شیائومی در تنا فاش شده است؛ گفته می‌شود که این مشخصات مربوط به گوشی‌های شیائومی ردمی 6 (Xiaomi Redmi 6) و ردمی 6 ای (Xiaomi Redmi 6A) هستند.

روز گذشته اخباری مبنی بر فاش شدن مشخصات سه گوشی شیائومی در تنا در فضای آنلاین منتشر شد. امروز این مشخصات با تصاویر جدیدی همراه شده‌اند که جزئیات بیشتری از این گوشی‌ها را فاش می‌کند.

ارزش گوشی‌های سری شیائومی ردمی با توجه به قیمتی که برای آن پرداخت می‌کنید، بسیار بالاست. این گوشی‌ها با مشخصات قابل قبولی همراه هستند و با قیمت کاملا مقرون‌به‌صرفه‌ای در دسترس قرار می‌گیرند. نزدیک به شش ماه از عرضه‌ی گوشی‌های سری ردمی 5 در بازار می‌گذرد؛ اما اینطور که به نظر می‌رسد، این تولیدکننده‌ی چینی قصد دارد گوشی‌های سری شیائومی ردمی 6 را نیز راه‌اندازی کند.


بیشتر بخوانید: مشخصات کامل شیائومی ردمی ۶ ای در فضای آنلاین منتشر شد


مشخصات سه گوشی شیائومی به‌تازگی در تنا رویت شده که از راه‌اندازی سه گوشی پایین‌رده و دو گوشی میان‌رده خبر می‌دهد. هر سه گوشی شیائومی از باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی، صفحه نمایش 5.45 اینچی با رزولوشن 1440 در 720 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردار هستند. مجموعه‌ای از چند نقطه در قسمت پایینی پنل پشتی دیده می‌شود که احتمالا از وجود شارژ وایرلس در این دستگاه خبر می‌دهد. این موارد، تنها شباهت‌هایی است که میان این گوشی‌های شیائومی وجود دارد.

گوشی پایین‌رده‌ی شیائومی با شماره مدل M1804C3CC از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با قدرت پردازش 2 گیگاهرتز برخوردار می‌شود. این پردازنده همراه با رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی،‌ تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد. این موبایل به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شده اما از اسکنر اثرانگشت برخوردار نیست.

نسخه‌ی میان‌رده با شماره مدل M1804C3CE، با پردازنده‌ی هشت‌ هسته‌ای با قدرت پردازش 2 گیگاهرتز همراه است. این موبایل در دو نسخه‌ی رم 2 و 3 گیگابایتی،‌ همراه با حافظه داخلی 16 و 32 گیگابایتی عرضه می‌شود. این گوشی شیائومی از دوربین اصلی 12 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردار است. این موبایل نیز به اسکنر اثرانگشت مجهز نشده است.

مدل رده‌بالاتر با شماره مدل M1804C3DE که احتمالا همان گوشی شیائومی ردمی 6 خواهد بود، از تنظیمات دوربین دوگانه با یک لنز 12 مگاپیکسلی برخوردار است. شیائومی ردمی 6 از تراشه‌ی هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 2 گیگاهرتز بهره می‌برد. این دستگاه هوشمند در دو نسخه‌ی رم 2 و 4 گیگابایتی،‌ همراه با حافظه‌ی 16 و 64 گیگابایتی راه‌اندازی می‌شود. خوشبختانه این مدل از گوشی شیائومی به اسکنر اثرانگشت مجهز شده است.

شیائومی ردمی 6 ، شیائومی ردمی 6 ای یا مدل‌های دیگر؟

به نظر شما این شماره مدل‌ها به کدام‌یک از گوشی‌های شیائومی اختصاص دارد؟ این کمپانی چینی در آبان و آذر ماه گذشته از گوشی‌های سری ردمی 5 رونمایی کرد. فاش شدن مشخصات در فهرست تنا از راه‌اندازی گوشی‌ها در آینده‌ی نزدیک خبر می‌دهد. اگر این مشخصات مربوط به گوشی‌های سری شیائومی ردمی 6 باشند، پس با فاصله‌ی کمی از ردمی 5 راه‌اندازی می‌شوند.

با اینحال، اگر شیائومی قصد داشته باشد که سری ردمی 6 را در آبان و آذر ماه رونمایی کند،‌ پس مشخصات آن را بسیار زودتر از حد معمول فاش کرده است. برخی معتقدند که این گوشی‌ها به سری شیائومی ردمی 6 تعلق ندارند؛ اما ویژگی‌هایی مثل نمایشگرهای 720 پیکسل و مشخصات میان‌رده، مربوط به گوشی‌های سری ردمی هستند.

حذف اسکنر اثرانگشت در این مدل‌ها چندان عجیب نیست. شیائومی قبلا در گوشی‌های ردمی 4 ای و ردمی 5 ای، این اسکنر را حذف کرده بود. اما مجهز شدن به شارژ وایرلس می‌تواند بسیار خوشایند باشد. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    چرا قط بودین؟ من شب و روزم شده تکراتو
    اگه ی بار دیگه قط بشین خودمو می کشم

    پاسخ

    سلام مسعود جان، خوشحالیم که کاربرای خوبی مثل شما داریم. متاسفانه مشکلاتی از سمت سرور داشتیم که با پیگیری دوستان فنی مشکل بالاخره برطرف شد. شبانه روز تلاشمون رو خواهیم کرد که بهترین کیفیت و سرعت ممکن رو برای همراهانمون ارائه بدیم.

    پاسخ