;
coinex

کوالکام از وجود تکنولوژی شارژ سریع 4.0 در شیائومی می 8 خبر داده است

کمپانی کوالکام رسما تایید کرد که گوشی پرچمدار شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) از تکنولوژی شارژ سریع QuickCharge 4.0 پشتیبانی خواهد کرد.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، نام گوشی شیائومی می 8 همراه با گوشی‌های نوبیا زد 17 (Nubia Z17) و اسمارتیزان آر 1 (Smartisan R1) به عنوان گوشی‌هایی که از تکنولوژی QuickCharge 4.0 پشتیبانی می‌کنند، دیده می‌شود.

خبرنگاران androidheadlines به محض مشاهده‌ی این خبر، به سایت کوالکام مراجعه کردند تا فهرست کاملی از گوشی‌های مجهز به شارژ سریع QuickCharge 4.0 را فراهم کنند؛ اما در کمال تعجب مشاهده کردند که نام شیائومی می 8 از این فهرست حذف شده است. با توجه به این موضوع، دو گزینه مطرح می‌شود؛ این احتمال وجود دارد که نام شیائومی می 8 در این فهرست با فوتوشاپ ایجاد شده،‌ یا اینکه کمپانی کوالکام، اشتباها نام این دستگاه هوشمند را در فهرست قرار داده است.

 


بیشتر بخوانید: تیزر تبلیغاتی جدید گوشی شیائومی می ۸ از یک ویژگی امنیتی جدید حکایت می‌کند


با تمام این اوصاف، همچنان این احتمال وجود دارد که پرچمدار جدید شیائومی از جدیدترین تکنولوژی شارژ سریع کوالکام برخوردار شود. این گوشی هوشمند به‌تازگی تاییدیه‌ای را دریافت کرده که از پشتیبانی می 8 از پروتکل شارژ سریع 5V/3A، 9V/2A و 12V/1.5A خبر می‌دهد. لازم به ذکر است که بسیاری از گوشی‌های هوشمند از شارژ سریع QuickCharge 4.0 پشتیبانی می‌کنند، اما همراه با شارژرهای مخصوص این سرعت به فروش نمی‌رسند. امیدواریم که شیائومی می 8 به چنین شارژری مجهز شود و همراه با گوشی، به فروش برسد.

شیائومی می 8 در دهم خرداد ماه (31 می) در شنژن رونمایی می‌شود؛ این تنها دستگاهی نیست که در این رویداد، معرفی خواهد شد. مدیرعامل شیائومی قبلا اعلام کرده بود که در شنژن، از چندین دستگاه رونمایی می‌شود که از جمله‌ی آنها می‌توان به دستبند تناسب اندام شیائومی می بند 3 اشاره کرد. دومین نسل از پردازند‌ه‌ی موبایل شیائومی، یعنی سرج اس 2 (Surge S2) از دیگر مواردی است که در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود؛ پس این احتمال وجود دارد که در همین رویداد، به نمایش گذاشته شود. شیائومی همچنین تایید کرده است که نسخه‌ی جدید رابط کاربری MIUI 10 نیز در رویداد 31 ماه می راه‌‌اندازی می‌شود.

مشخصات شیائومی می 8

اگر اخبار و شایعاتی که تا به حال پیرامون این پرچمدار شیائومی منتشر شده را باور کنیم، باید بگوییم که این گوشی هوشمند از شارژ بیسیم پشتیبانی خواهد کرد. یک تراشه‌ی اسنپدراگون 845 هشت هسته‌ای 64 بیت، قدرت این موبایل را تامین می‌کند. شیائومی می 8 از اسکن چهره‌ی سه بعدی (مشابه آیفون X) برخوردار خواهد شد. این موبایل با رم 6 گیگابایتی عرضه می‌شود و حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف نمایشگر آن طراحی شده است. برخی اخبار و شایعات مدعی هستند که شیائومی قصد دارد دو مدل مختلف از می 8 را روانه‌ی بازار کند. این گوشی‌ها احتمالا همراه با رابط کاربری MIUI 10 راه‌اندازی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر