;
coinex

تیزر تبلیغاتی جدید گوشی شیائومی می 8 از یک ویژگی امنیتی جدید حکایت می‌کند

شیائومی امروز یک تیزر تبلیغاتی جدید را منتشر کرد تا نشان دهد که فقط شش روز تا زمان برگزاری رویداد معرفی گوشی شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) باقی مانده است.

این تیزر نشان می‌دهد که می 8 به یک ویژگی جدید برای باز کردن قفل نمایشگر خود مجهز شده است. طرفداران شیائومی انتظار دارند که این قابلیت، یک اسکنر اثرانگشت قرار گرفته در داخل نمایشگر یا نوعی فناوری تشخیص چهره 3 بعدی پیشرفته باشد. تصاویری که تا به امروز از نمای جلوی شیائومی می 8 منتشر شده‌اند، نشان داده‌اند که شکاف قرار گرفته در بالای نمایشگر این گوشی هوشمند از شکاف موجود در بالای نمایشگرهای سایر گوشی‌های اندروید عریض‌تر است.

منابع خبری زیادی در گزارشات خود گفته‌اند که سازنده مشهور چینی در ساخت می 8 از یک ماژول 3 بعدی نوری ساختاربندی شده استفاده کرده است تا این گوشی هوشمند را به یک نوع قابلیت تشخیص چهره 3 بعدی مجهز سازد. گفته شده است که این ماژول اجزای مختلفی نظیر یک دوربین سلفی، سنسور مجاورت، سنسور نور اطراف، لنز مادون قرمز، پروژکتور نقطه‌ای و تابشگر نور مادون قرمز را در خود دارد. این اجزا کاربران گوشی پرچمدار شیائومی می 8 را قادر می‌سازند تا از طریق تهیه یک اسکن سه بعدی از چهره خود، قفل گوشی را باز کنند. انتظار می‌رود که این سیستم بتواند در شرایط کم نور هم عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. می‌توان گفت که می 8 اولین گوشی اندرویدی است که از فناوری اسکن سازی 3 بعدی چهره بهره می‌برد.


بیشتر بخوانید: مشخصات فنی کامل گوشی پرچمدار شیائومی می ۸ منتشر شد


همانطور که گفته شد این تصویر همچنین می‌تواند بیانگر این مطلب باشد که می 8 به یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در زیر نمایشگر خود مجهز است. اطلاعات موجود در سایت مای درایورز (MyDrivers) از این امر حکایت می‌کنند که عدد 6 موجود در این عکس معرف ماژول 3 بعدی نوری ساختاربندی شده و الگوی قابل مشاهده در دایره کوچک این عدد بیانگر یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در زیر نمایشگر است. از این رو می‌توان انتظار داشت که شیائومی می 8 با دو نوع سیستم پیشرفته بازکننده قفل نمایشگر عرضه شود.

مشخصات شیائومی می 8

انتظار می‌رود که گوشی پرچمدار جدید شیائومی با یک نمایشگر 6.2 اینچی شکاف دار OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر 19 به 9، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، رابط کاربری MIUI 10، باتری 3,300 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 20 و 16 مگاپیکسلی و دیافراگم‌های f/1.7 و f/2.0 عرضه شود. گفته شده است که این گوشی هوشمند در حدود 469 دلار قیمت دارد.

 

شیائومی می 8

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر