;
coinex

جایزه باگ یابی گوگل ؛ اهدای 36 هزار دلار به جوانی اروگوئه ای

جایزه باگ یابی گوگل به یک جوان اروگوئه ای رسید. این جایزه 36 هزار دلار بود که گوگل آن را برای یافتن باگی در یکی از سیستم هایش در نظر گرفته بود.

به گزارش تکراتو، گوگل اعلام کرده بود که قصد دارد جایزه ای به فردی اهدا کند که بتواند در سیستم های وی باگی را پیدا کند. این جایزه مذکور در برنامه Bug bounty program  پرداخت شد. باگی که این جوان توانسته بود آن را پیدا کند به افراد امکان می داد که سیستم های داخلی گوگل را تغییر دهد. این پنجمین بار است که پریرا باگ ها را اعلام می کند.

اهدای جایزه باگ یابی گوگل به پریرا

جایزه باگ یابی گوگل

پِریرا در 10 سالگی کامپیوتر داشت و از 11 سالگی به کلاس های مقدماتی برنامه نویسی رفت. در سال 2016 که توانست در مسابقه کد نویسی برنده شود، گوگل او را به مقر خود در کالیفرنیا دعوت کرد.

پریرا این باگ را در اوایل سال جاری میلادی یافت و اکنون که گوگل این مشکل را رفع کرده، خبر از این باگ داده است. پریرا توانست جایزه باگ یابی 36 هزار و 337 دلاری برنده شود. وی پیش از این نیز در تیر تا مرداد ماه سال 96 جایزه ای 10 هزار دلاری را برنده شده بود.

وی امیدوار است که بتواند مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته امنیت کامپیوتر دریافت کند و به باگ یابی نیز بپردازد. پریرا در تالار مشاهیر گوگل رتبه 12 را به خود تخصیص داده است.

.

منبع: CNBC

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر