;
coinex

اعمال تغییراتی در روند اعطای شامد به نرم افزارهای چندرسانه ای

معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در مورد روند اعطای شامد به نرم افزارهای چندرسانه ای و تسهیل شرایط دریافت شامد سخن گفت.

به گزارش تکراتو، اکبر شیرکوند، معاون رسانه‌های دیجیتال درباره چگونگی اعطای شامد به نرم‌افزارهای رسانه‌ای سخن گفته است.

اعطای شامد به نرم افزارهای چندرسانه ای

اکبر شیرکوند در مورد اعطای شامد به نرم افزارهای چندرسانه ای اعلام نمود که بر اساس مصوبه کمیته راهبردی مرکز و با هدف تکریم ارباب رجوع و تسهیل در فرایند اعطای شامد، فرایند ممیزی نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای با موضوعات آموزش نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش دروس عمومی و آموزش دروس دانشگاهی و کمک درسی، به صورت فرایند تسهیل شده اجازه انتشار پیدا خواهند کرد.

او ادامه داد که این فرایند شامل ناشران دیجیتالی نیز می شود و آنها نیز می توانند پس از ارسال درخواست مکتوب و بررسی‌های لازم اجازه انتشار داشته باشند.

شیرکوند در ادامه درباره اعطای هولوگرام به صورت شرکت محور اعلام کرد که این طرح حدود شش ماه است که اجرایی شده و ۱۰ ناشر دیجیتال تاکنون از تسهیلات این طرح بهره‌مند شده‌اند. ناشران متقاضی این طرح پس از ارسال درخواست خود و با تایید واحد صیانت و بازرسی مرکز می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر