;
coinex

قدرتمندترین دوربین‌ شیائومی در اختیار گوشی‌های Mi 8 و Mi 8 SE

شیائومی اخیرا در شبکه اجتماعی چینی ویبو (Weibo) اعلام کرده است که دوربین نصب شده بر روی شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) از دوربین می میکس 2 اس هم قوی‌تر است. این یعنی قدرتمندترین دوربین شیائومی در اختیار پرچم‌دار جدید این کمپانی خواهد بود.

شیائومی دو ماه پیش محصولی را به نام می میکس 2 اس (Mi MIX 2s) وارد بازار کرد و گفت که این گوشی هوشمند در مقایسه با سایر گوشی‌هایش دوربین‌های قوی‌تری دارد.

بعد از آن، دوربین شیائومی می میکس 2 اس با دوربین گوشی‌های وان پلاس 6 (OnePlus 6) و هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) مقایسه شد. نتایج این مقایسه نشان دادند که دوربین می میکس 2 اس از دوربین دو گوشی دیگر ضعیف‌تر است.

قدرتمندترین دوربین‌ شیائومی برای می 8

سازنده مشهور چینی اخیرا چند عکس با دوربین گوشی می میکس 2 اس گرفته، آن‌ها را در سایت ویبو منتشر کرده و گفته است که این محصول بهترین گوشی عکاسی این سازنده به شمار می‌آید، اما تنها تا زمانی که شیائومی می 8 وارد بازار شود.

می میکس 2 اس اولین گوشی هوشمندی محسوب می‌شود که امسال توسط شیائومی با چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 وارد بازار شد. شیائومی Mi 8 هم از همین چیپست قدرتمند بهره می‌برد، اما ظاهرا قرار است که علاوه بر این پردازنده، دوربین‌های بسیار کارآمدی را نیز در اختیار کاربرانش بگذارد. می میکس 2 اس همچنین اولین گوشی شیائومی است که فناوری شارژ وایرلس را پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید: می میکس ۲ اس اولین گوشی پشتیبانی کننده شارژ وایرلس شیائومی


مشخصات شیائومی می 8

شیائومی در ساخت می میکس 2 اس از یک دوربین دوگانه اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز به فناوری هوش مصنوعی استفاده کرده، اما ظاهرا یک دوربین اصلی دوگانه قوی‌تر را با سنسور اصلی 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و سنسور ثانویه 16 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 بر روی می 8 نصب کرده است.

منابع خبری گفته‌اند که سازنده مشهور چینی در رویداد خود در تاریخ 10 خردادماه (31 مه) گوشی می 8 خود را در کنار یک مدل پیشرفته‌تر با نام می 8 اس ای (Mi 8 SE) هم عرضه کند. این احتمال وجود دارد که می 8 اس ای همان “می 8 Special Edition” باشد و با همان دوربین نصب شده بر روی مدل استاندارد خود در اختیار کاربران قرار گیرد. می‌توان انتظار داشت که شیائومی، دوربین‌ گوشی پرچم‌دار جدیدش را به فناوری هوش مصنوعی هم مجهز کرده باشد.


بیشتر بخوانید: جزییاتی در مورد رنگ و حافظه داخلی شیائومی می ۸


شایعه شده که شیائومی می 8 اولین گوشی اندروید با فناوری تشخیص چهره 3 بعدی است و از یک نمایشگر 6.2 اینچی OLED، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. این احتمال نیز وجود دارد که این گوشی هوشمند به اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در زیر نمایشگر هم مجهز شده و در چهار رنگ خاکستری، طلایی، آبی و قرمز عرضه شود.

منابع خبری گفته‌اند که شیائومی می 8 اس ای هم با مشخصات فنی مشابهی عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که شیائومی این محصول را با یک رم 6 گیگابایتی و در سه مدل با حافظه‌های داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی و رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و طلایی در اختیار کاربرانش بگذارد.

آخرین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر