;
coinex

اهدای 4 میلیون دلار ارز مجازی به یک خیریه توسط بازیگر سرشناس

اشتون کوچر بازیگر سرشناس هالیوودی ۴ میلیون دلار ارز مجازی به یک مرکز خیریه اهدا کرد. این هدیه به مرکز خیریه الن دی جنرس اهدا شد.

به گزارش تکراتو، کوچر و تیم او که اخیرا در شوی تلویزیونی الن دی جنرس حضور پیدا کرده بودند ۴ میلیون دلار را در قالب ارز مجازی به صندوق حمایت از حیات وحش الن اهدا کرده اند.

اهدای 4 میلیون دلار ارز مجازی به یک مرکز خیریه

اشتون کوچر بازیگر آمریکایی 4 میلیون دلار ارز مجازی به یک مرکز خیریه اهدا کرد. وی پس از رونمایی از هدیه متفاوت خود اعلام کرد که با یک کلیک می تواند این ارزمجازی را به پول رایج تبدیل کرده و به حساب این مرکز انتقال دهد.

وی به این مرکز ارز مجازی ریپل اهدا کرده است. ارز دیجیتالی ریپل در جایگاه سوم قرار دارد و یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال و شبکه های پرداخت باز است که به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از بستر بلاکچین به نقل و انتقال پول بپردازند.

اشتون کوچر در سال های اخیر فعالیت زیادی در زمینه سرمایه گذاری در فناوری داشته که بخش عمده ای از آن از طریق موسسه سرمایه گذاری ریسک پذیر او به نام Sound Ventures  صورت گرفته است. وی سابقه سرمایه گذاری در شرکت های معتبر فناوری نظیر اوبر، اسپاتیفای و   Airbnb  را نیز دارد.

کوچر در اغلب سخنرانی های خود در مورد مزایای فناوری غیرمتمرکز بلاکچین سخن گفته است. به گفته وی این مفهوم توانسته به عدم شناسایی کاربران در اینترنت کمک کند و نگرانی در مورد جاسوسی دولت از کاربران را از بین ببرد.

البته این عدم نظارت معایبی نیز دارد و آن این است که، عدم نظارت کافی بر داد و ستدها باعث شده باندهای تبهکار برای نقل و انتقال وجوه و پولشویی از آن سواستفاده کنند.

.

منبع: fortune

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر