;
coinex

آنر پلی با تکنولوژی‌های گیمینگ و ویژگی‌های هوش مصنوعی به‌زودی معرفی می‌شود

آنر اعلام کرده است که تا چند روز آینده، موبایل جدید خود را با نام آنر پلی (Honor Play) رونمایی می‌کند.

برند آنر از کمپانی چینی هواوی صبح امروز در وب‌سایت شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که رویدادی را در اوایل ماه ژوئن (اواسط مرداد) برگزار می‌کند و در آن از گوشی جدید آنر پلی رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود این گوشی هوشمند،‌ اولین دستگاهی خواهد بود که از تکنولوژی جدید و ویژه‌ی آنر بهره‌مند خواهد شد. ریچارد یو، مدیرعامل بخش مصرف‌کنندگان این شرکت در اوایل ماه می، از معرفی این گوشی در آینده‌ای نزدیک خبر داده و ویژگی‌های گوشی را با عبارت «خیلی ترسناک» توصیف کرده بود.

آنر پلی در تاریخ 16 خرداد (6 ژوئن) در پکن رونمایی می‌شود. برند آنر که یکی از برندهای کمپانی هواوی محسوب می‌شود، به برخی ویژگی‌های هوش مصنوعی گوشی آنر پلی اشاره کرده است. اینطور که به نظر می‌رسد، موبایل جدید آنر به دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز می‌شود که توانایی عکس‌برداری دستگاه را بهبود می‌بخشد و قابلیت‌های جدیدی را به مود‌ها یا حالت‌های عکسبرداری اضافه می‌کند. آنر پلی همچنین به عنوان یک دستگاه رده‌بالا با ویژگی‌های مخصوص گیمرها معرفی شده است؛ این موبایل از ویژگی گیمینگ 4D مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می‌برد. البته هنوز مشخص نیست که این ویژگی در عمل چه کاربردی دارد.


بیشتر بخوانید: شیائومی می ۸ نسخه‌ای از ایموجی‌‌های واقعیت افزوده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد


تکنولوژی‌های جدیدی که در گوشی آنر پلی تعبیه می‌شوند، با تلاش‌های تیم تحقیق و توسعه‌ی هواوی در زمینه‌ی هوش مصنوعی و عکاسی طراحی و تولید شده اند. این تکنولوژی‌ها که همراه با یک گوشی آنر کار خود را آغاز می‌کنند، در محصولات آینده‌ی هواوی و آنر نیز تعبیه خواهند شد. هواوی در حال حاضر،‌ سومین تولیدکننده‌ی گوشی جهان از لحاظ تولید و فروش محسوب می‌شود. این شرکت بعد از اپل و سامسونگ در رتبه‌‌ی سوم قرار دارد. برند آنر، بخش مهمی از استراتژی کلی این شرکت برای گسترش و توسعه در سطح جهانی است.

آنر اعلام کرده است که تا چند روز آینده، موبایل جدید خود را با نام آنر پلی (Honor Play) رونمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر