;
coinex

گوشی پرچمدار لنوو زد 5 با حافظه‌ داخلی 4 ترابایتی به‌زودی معرفی می‌شود

کمپانی لنوو از طریق صفحه‌ی رسمی خود در وب‌سایت ویبو اعلام کرد که گوشی پرچمدار لنوو زد 5 (Lenovo Z5) را در 15 خرداد ماه (5 ژوئن) معرفی می‌کند.

پرچمدار اندرویدی جدید لنوو که در قالب یک فبلت طراحی شده است، در اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد) رونمایی خواهد شد. لنوو با انتشار یک پوستر در حساب کاربری خود در ویبو اعلام کرد که گوشی پرچمدار لنوو زد 5 در 15 خرداد ماه (5 ژوپن) رسما معرفی می‌شود. گفته می‌شود که فروش این گوشی هوشمند از پایان ماه ژوئن (اوایل تیر ماه) رسما آغاز خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این اسمارت‌فون در بازارهای جهانی نیز عرضه می‌شود یا خیر.


بیشتر بخوانید: تیزر جدید لنوو زد ۵ از حاشیه‌های بسیار باریک در این گوشی خبر می‌دهد


مشخصات گوشی پرچمدار لنوو زد 5

کمپانی لنوو در گزارش‌های قبلی اعلام کرده بود که گوشی زد 5 از تکنولوژی 18 پتنت برخوردار خواهد شد. علاوه بر این، لنوو زد 5 با ویژگی‌های منحصربه‌فردی همراه می‌شود که در حال حاضر، در هیچ‌کدام از گوشی‌های بازار دیده نمی‌شود. برای مثال، این موبایل می‌تواند حافظه داخلی 4 ترابایتی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. نمایشگر این گوشی هوشمند تقریبا هیچ حاشیه‌ای ندارد و گفته می‌شود که نسبت ابعاد به صفحه نمایش این موبایل به 95 درصد می‌رسد. از دیگر مشخصات گوشی پرچمدار لنوو زد 5 می‌توان به سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 845 و رم 6 گیگابایتی اشاره کرد.

لنوو به‌تازگی اعلام کرده است که باتری زد 5 می‌تواند دستگاه را به مدت 45 روز به حالت استندبای روشن نگه دارد. کمپانی لنوو در حال حاضر کمتر از یک درصد از بازار گوشی‌های هوشمند داخلی چین را تشکیل می‌دهد؛‌ اما اینطور که به نظر می‌رسد، قصد ندارد از این بازار کناره‌گیری کند و برای آینده‌ای درخشان‌تر برنامه‌ریزی کرده است. تجارت لنوو در مجموع یک کسب‌وکار موفق محسوب می‌شود، اما بخش موبایل این شرکت با شکست‌های زیادی روبرو بود. این شرکت تنها در سه ماهه‌ی اول سال 2018، بیش از 142 میلیون دلار را از دست داده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر