;
coinex

پیشنهادات ترامپ برای رفع تحریم های ZTE به کنگره ارائه شد

ترامپ برای رفع تحریم های ZTE پیشنهادات خود را به کنگره ارائه کرد. این کمپانی اگر شرایط ترامپ را قبول کند رفع تحریم می شود.

به گزارش تکراتو، کمپانیZTE  از ماه ها قبل به علت دور زدن تحریم های آمریکا و همچنین به بهانه عدم تبعیت ZTE از توافقنامه های قبلی و بنا بر دستور وزارت بازرگانی آمریکا به مدت 7 سال از داد و ستد با کمپانی های آمریکایی منع شده بود. این شرکت تقاضای تعلیق تحریم ها را به این وزارت خانه ارائه داد ولی نتیجه ای در پی نداشت اما اکنون به نظر می رسد که کمپانی ZTE می تواند امیدوار به رفع تحریم ها باشد.

پیشنهاداتی برای رفع تحریم های ZTE

قرار است رفع تحریم های ZTE براساس دستورات و پیشنهادات دونالد ترامپ باشد. ترامپ به تازگی پیشنهادی را به کنگره ایالات متحده ارائه داده که بر اساس آن کمپانی چینی مورد بحث می تواند به بازار آمریکا باز گردد. دونالد ترامپ جدیدا در توییتر اعلام کرد که ZTE باید 1.3 میلیارد دلار جریمه بپردازد. همچنین علاوه بر پرداخت جریمه این کمپانی باید تضمین های امنیتی سطح بالا ارائه دهد تا بتواند به بازار آمریکا باز گردد.

به علاوه کمپانی ZTE باید تیم مدیریت ارشد خود را جایگزین کند و مأمورانی جهت نظارت بر استانداردهای انطباقی را از آمریکا استخدام کند. در پایان باید گفت که ممکن است این توافق امروز اعلام شود.

.

منبع: TechCrunch

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر