coinex
راهنمای خرید تکراتو

سهم اسنپ از بازار تاکسی های آنلاین 85 درصد است

سهم اسنپ از بازار تاکسی های آنلاین 85 درصد اعلام شده است. گروه اینترنتی ایران در مورد آمارهای جدید خود در این مورد سخن گفت.

به گزارش تکراتو، ژوبین علاقبند نایب رئیس هیات مدیره اسنپ و همچنین مدیر استراتژی گروه اینترنت ایران در یک نشست خبری اعلام کرد که سهم اسنپ از بازار تاکسی های آنلاین ۸۵ درصد است. او در ادامه آمارهایی جدید از زیرمجموعه‌های گروه اینترنتی ایران ارائه کرد.

سهم اسنپ از بازار تاکسی های آنلاین

براساس آمارهای ارائه شده اسنپ به شکل روزانه بیشتر از ۱ میلیون سفر موفق را ثبت می‌کند و تعداد راننده‌های فعال آن نیز ۳۷۰ هزار نفر است. این سامانه ۷۰۰ هزار راننده دارد و توانسته ۸۵ درصد از سهم بازار تاکسی‌های آنلاین را به خود اختصاص دهد.

علاقبند همچنین در مورد تغییر در روند پایش لحظه‌ای رفتار رانندگان سخن گفت و اعلام نمود که راننده نمی‌تواند میانگین امتیازی کمتر از ۴.۷ از ۵ داشته باشد. به گفته وی پیش از این، حداقل امتیاز ۴.۵ بوده ولی اکنون ۴.۷ و در صورتی که این امتیاز کمتر شود راننده در ابتدا یک هفته تعلیق و در صورت ادامه روند نزولی امتیاز، برای همیشه از اسنپ اخراج می‌شوند.

تاییید صلاحیت رانندگان اسنپ

مدیر استراتژی گروه ایران همچنین در مورد تایید صلاحیت رانندگان سخن گفت و اعلام نمود که تایید صلاحیت بر عهده پلیس است و پلیس امنیت ناجا ۷ دیتابیس مختلف دارد که ناهنجاری‌های اجتماعی در آن ثبت می‌شوند. تایید صلاحیت رانندگان ظرف ۷۲ ساعت انجام می شود.

علاقبند اعلام نمود که گروه اینترنت ایران در مجموع تا کنون توانسته تا علاوه بر اشتغال‌زایی مستقیم برای ۲ هزار نفر، برای ۴۰۰ هزار ایرانی به شکل غیرمستقیم اشتغال‌زایی کند. اسنپ ۳۷۰ هزار راننده دارد، ۸ هزار فروشنده در بامیلو فعالند، اسنپ باکس ۷ هزار و ۷۰۰ پیک موتوری و اسنپ فود با ۳ هزار و ۳۰۰ رستوران همکاری دارند.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر