;
coinex

تصویر جدیدی از رندر گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکسل ال منتشر شد

گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3) و پیکسل 3 ایکسل ال (Pixel 3 XL) در تصاویری جدید رخ نشان دادند؛ گفته می‌شود که نسخه‌ی بزرگ‌تر این موبایل به ناچ نمایشگر مجهز خواهد شد.

روز گذشته تصویری از محافظ ضفحه نمایش گوشی‌های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال منتشر شد که جزئیاتی از این گوشی‌های هوشمند را فاش کرد. امروز نیز رندر دیگری از این پرچمداران گوگل در فضای آنلاین منتشر شده است. در این تصاویر، وال‌ پیپر گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال سال 2017 را مشاهده می‌کنید که در یک قالب طراحی جدید قرار گرفته‌اند.

گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل 3 (Google Pixel 3) و پیکسل 3 ایکسل ال (Pixel 3 XL) در تصاویری جدید رخ نشان دادند؛ گفته می‌شود که نسخه‌ی بزرگ‌تر این موبایل به ناچ نمایشگر مجهز خواهد شد.


بیشتر بخوانید: گوگل پیکسل ۳ ایکس ال از ناچ نمایشگر برخوردار می‌شود


مشخصات گوشی‌های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال

شایعات حاکی از آن هستند که هر دو گوشی گوگل در سال 2018 از ماژول دوربین دوگانه برخوردار می‌شوند. همچنین گفته می‌شود که کمپانی اچ‌تی‌سی بار دیگر وظیفه‌ی تولید این گوشی‌ها را به عهده گرفته است. این تولیدکننده‌ی تایوانی به‌تازگی از گوشی هوشمند اچ تی سی یو 12 پلاس (HTC U12 Plus) با چهار لنز دوربین رونمایی کرده است. اچ‌تی‌سی که سال گذشته، گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال را نیز تولید کرده بود، برخی تکنولوژ‌ی‌های مخصوص به خود را در این گوشی‌ها تعبیه کرده بود؛ این گوشی‌های گوگل به ویژگی اکتیو اج (Active Edge) مجهز شدند که قبلا مشابه آن را در گوشی اچ تی سی یو 11 (HTC U11) به نام ویژگی اج سنس (Edge Sense) دیده بودیم.

نسخه‌ی بزرگ‌تر گوگل پیکسل 3 به ناچ نمایشگر مجهز خواهد شد و در نسبت ابعاد به صفحه نمایش 19:9 ساخته می‌شود. این درحالیست که نسخه‌ی کوچک‌تر این موبایل در نسبت ابعاد 18:9 ساخته می‌شود و با حاشیه‌های باریک‌تری در مقایسه با پیکسل 2 همراه خواهد شد. انتظار می‌رود که گوشی‌های پیکسل در رویداد سالانه‌ی گوگل که در اوایل اکتبر (مهر) برگزار می‌شود، معرفی شوند. گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که اولین ساعت هوشمند با برند پیکسل نیز در همین رویداد با نام‌ پیکسل بادز 2 به نمایش گذاشته می‌شود. محصولات هوشمند گوگل احتمالا از آبان ماه در بازار آمریکا و از اوایل 2019 در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر