;
coinex

مشخصات و امتیازهای شیائومی ردمی وای 2 در گیک‌بنچ منتشر شد

شیائومی ردمی وای 2 (Xiaomi Redmi Y2) در رویدادی که 17 خرداد ماه (7 ژوئن) در هند برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. به‌تازگی مشخصات این موبایل هوشمند در وب‌‌سایت بنچمارک محبوب گیک‌بنچ رویت شده است.

شیائومی اعلام کرده است که رویدادی را در 17 خرداد ماه در کشور هند برگزار می‌کند تا از یک گوشی سری ردمی رونمایی کند. این کمپانی مشخص نکرد که دقیقا کدام گوشی ردمی را معرفی خواهد کرد؛ با اینحال بسیاری معتقدند که از شیائومی ردمی وای 2 که نسل جدید ردمی وای 1 محسوب می‌شود، رونمایی خواهد شد.

شیائومی ردمی وای 2 درواقع نسخه‌ی تغییر نام یافته‌ای از ردمی اس 2 است که اخیرا در بازار چین عرضه شد. خوشبختانه مشخصات این گوشی هوشمند قبل از رویداد رونمایی در 17 خرداد ماه، در گیک‌بنچ فاش شده است. این گوشی هوشمند در آزمون تک هسته‌ای به امتیاز 843 و در آزمون چند هسته‌ای به امتیاز 4196 دست یافته است.

 این گوشی هوشمند در آزمون تک هسته‌ای به امتیاز 843 و در آزمون چند هسته‌ای به امتیاز 4196 دست یافته است

مشخصات شیائومی ردمی وای 2

در فهرست گیک‌بنچ مشخص شده که این اسمارت‌فون از رم 3 گیگابایتی برخوردار می‌شود و اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش‌فرض روی آن اجرا خواهد شد. ردمی وای 2 به سیستم روی تراشه‌‌ی کوالکام اسنپدراگون 625 هشت هسته‌ای مجهز می‌شود که قدرت پردازش آن به 2.0 گیگاهرتز می‌رسد.

گفته می‌شود که شیائومی ردمی وای 2 از صفحه نمایش 5.99 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس برخوردار می‌شود و یک شیشه‌ی خمیده‌ی 2.5D روی آن قرار دارد. این دستگاه که در نسبت ابعاد 18:9 ساخته می‌شود، با رزولوشن نمایشگر 1440 در 720 پیکسل همراه است.


بیشتر بخوانید: نام مدل شیائومی می ۸ اس ای در یک وب‌سایت رسمی رویت شد


شیائومی ردمی وای 2 در یک نسخه‌ی دیگر با رم 4 گیگابایتی عرضه می‌شود. نسخه‌ی مجهز به رم 3 گیگابایتی با حافظه داخلی 32 گیگابایت و نسخه‌ی مجهز به رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایت همراه می‌شود. این مدل‌ها از نصب میکرو اس دی کارت و افزایش حافظه تا 256 گیگابایت پشتیبانی می‌کنند.

این اسمارت‌فون از دوربین اصلی دوگانه‌ی 5 و 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و فلاش ال‌ای‌دی برخوردار می‌شود که اندازه‌ی پیکسل‌های آن به 1.25 میکرو متر می‌رسد. این دوربین از PDAF پشتیبانی خواهد کرد. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در نمای اصلی تعبیه شده که به فلاش ال‌ای‌دی مجزا مجهز شده است.

تمرکز طراحی در گوشی‌های سری ردمی وای در زمینه‌ی دوربین سلفی قرار دارد؛ بنابراین انتظار داریم که شیائومی ردمی وای 2 نیز با همین چشم‌انداز طراحی شود. گفته می‌شود که دوربین این دستگاه به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد تا بتواند کیفیت عکس‌ها را افزایش دهد. این موبایل احتمالا با دو مود عکسبرداری AI portrait و AI beauty همراه می‌شود.

یک اسکنر اثرانگشت در پنل پشتی این موبایل هوشمند تعبیه خواهد شد و رابط کاربری MIUI شیائومی نیز همراه با اندروید اوریو روی دستگاه اجرا می‌شود. یک باتری 3080 میلی‌آمپر ساعتی نیز برای ردمی وای 2 در نظر گرفته شده است.

انتظار داریم که شیائومی ردمی وای 2 نیز همانند ردمی اس 2 در سه تنوع رنگی رز گلد، طلایی و نقره‌ای عرضه شود. نسخه‌ی رم 3 و حافظه‌ی 32 گیگابایتی این دستگاه در بازار چین با قیمت 999 یوان معادل 156 دلار و نسخه‌ی رم 4 و حافظه‌ی 64 گیگابایتی آن با قیمت 1299 یوان معادل 204 دلار به فروش می‌رسید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر