;
coinex

راه اندازی مرکز درمان اعتیاد به پول مجازی در اسکاتلند

در اسکاتلند مرکزی برای درمان اعتیاد به پول مجازی ایجاد شده است. این مرکز توان بخشی برای درمان اعتیاد به هر نوع پول مجازی مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش تکراتو، بیمارستان کستل کریگ که در نزدیکی مرز اسکاتلند قرار دارد تصمیم گرفته تا در کنار کمک معتادان به الکل، مواد مخدر و غیره، افراد معتاد به پول مجازی را نیز درمان کند.

مرکز درمان اعتیاد به پول مجازی

کارشناسان عقیده دارند که معتادان به تجارت بیت کوین رفتارهایی مشابه قماربازهای آنلاین دارند. به همین دلیل معتادان به پول مجازی باید با شیوه هایی درمان شوند که در برنامه های اعتیاد به قمار آنلاین وجود دارد، این بیمارستان هنوز آمار دقیقی از افراد مبتلا به پول مجازی ارائه نداده اما در سراسر جهان ۱۳ میلوین نفر مشغول مبادله این ارزها هستند.

کریس بارن یکی از درمانگران این مرکز اعلام کرده که بازار ارزهای دیجیتال با نوسان زیاد و ریسکی بالا همراه است که خود باعث شده مشکلات در این زمینه افزایش یابد زیرا نوعی هیجان و گریز از واقعیت را فراهم می کنند.

.

منبع: dailymail

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر